New In

Bok svima i dobrodošli na blog!

U moru kozmetičkih blogova evo još jednog :). Već dugo pobožno pratim i čitam valjda svaki postojeći blog koji ima veze s kozmetikom, kupujem puno previše kozmetike i razmišljam u pokretanju vlastitog bloga. Kad kažem dugo mislim stvarno dugo. Ono, godinama. Sad sam se konačno odvažila pa ajmo krenuti.

Kao prvi post odabrala sam jedan mali New In sa swatchevima kupljenih proizvoda.

4

Na slici možete vidjeti u smjeru kazaljke na satu počevši sa Catrice Sun Glow Bronzerom: Catrice Sun Glow – Matt Bronzing Powder u nijansi 030 Medium Bronze, Catrice Liquid Metal sjenilo u nijansi 090 Nougat It Right, Catrice Absolute Eye Colour sjenilo u nijansi 750 New In Brown i L’Oreal Color Infaillible sjenilo u nijansi 004 Forever Pink.

swatch2a

31

Catrice stvarčice sam ulovila na Kozmo srijedi prošli tjedan te sam ih sve zajedno platila nešto iznad 60 kuna. Inače je redovna cijena bronzera 33.90 kn, Liquid Metal sjenila isto toliko, 33.90 kn, a Absolute Colour sjenila 23.90 kn. L’Oreal sjenilo sam slučajno ugledala u DM-u na akciji u pola cijene (inače je redovna cijena 60-ak kuna), došla na blagajnu i saznala da čak nije ni 30 i nešto kuna koliko je pisalo na njemu već samo 15 kuna :). Dobar deal, nema što.

Volim ova Catrice Absolute Colour sjenila, mislim da su upravo ona najčešća u mojoj kolekciji. Imam čak dvije homemade palete koje ću vam također jednom prilikom pokazati, a koje sam izradila depotiranjem većinom upravo gore navedenih Catrice sjenila. Dosta su dobro pigmentirana no uzmite u obzir da ja većinom kupujem i koristim ovakve smeđe/nude nijanse. No i onih nekoliko tamnijih koje imam su sasvim zadovoljavajuće pigmentacije. Ako ih uspijete uloviti na Kozmo srijedi ili kakvoj drugoj akciji, za tu cijenu mislim da nema boljih. Mana im je što se mogu trusiti ispod očiju što ja rješavam tako da prvo otpuhnem višak sjenila koje sam pokupila kistom, a nakon toga ih lagano tapkam duž kapka. Sjenila se lijepo blendaju no moguće je da mrvicu izgube na intenzitetu prilikom navedenog pa to uzmite u obzir.

Liquid Metal sjenila su nešto novija u Catrice asortimanu i meni je ovo prvo koje posjedujem tako da nemam još nekih dojmova osim da je sjenilo izuzetno pigmentirano. Jednom sam ga nosila i zasad su dojmovi zadovoljavajući. Jako se lijepo nanosi na kapak, a mislim da bi moglo biti i prilično dugotrajno s obzirom da je izdržalo kavu na suncu na +35. S bazom ispod, da se razumijemo jer na mojim masnim kapcima ništa ne drži bez baze.

O L’Oreal Infaillible sjenilima čitam ode i hvalospjeve već mjesecima no nikako se nisam mogla natjerati iskeširati 60+ kuna za jedno sjenilo tako da mi je ovaj popust super došao :). Prvi dojam – sjenilo je fantazija. Prekrasno i ravnomjerno se nanosi na kapak, pigmentacija je famozna, a samo sjenilo dugotrajno. Nosila sam ga 3-4 puta otkad sam ga kupila tako da u stvari ni njega nisam pošteno testirala, ali prvi dojmovi su više nego pozitivni.

Ovaj Catrice bronzer je moj prvi bronzer ikad. Jako sam svjetloputa (pri tome mislim kreč bijela) i nisam se dosad odvažila isprobavat bronzere no ovo ljeto sam prvi put poželjela nešto takvo u svojoj make-up kolekciji. Stoga mi se već navedena Kozmo srijeda učinila kao super prilika da za relativno male novce isprobam i to čudo. Catrice u svojoj ponudi ima bronzer sa shimmerom i mat bronzer kakav je i ovaj moj. Mat bronzer je dostupan u dvije nijanse – Medium i Deep Bronze. Koristila sam ga nekoliko puta i skroz mi je okej. Nije pretaman i nije narančast. Ja ga pokupim vrškom kista, otpuhnem višak, nanesem i izblendam pa sve skupa izgleda dobro i prirodno.  ,

Slijede swatchewi, s lijeva na desno: Catrice Sun Glow – Matt Bronzing Powder u nijansi 030 Medium Bronze, L’Oreal Color Infaillible sjenilo u nijansi 004 Forever Pink, Catrice Absolute Eye Colour sjenilo u nijansi 750 New In Brown i Catrice Liquid Metal sjenilo u nijansi 090 Nougat It Right. Swatchevi su naneseni prstom na podlakticu bez ikakve baze.

swatch 1

swatch 2

To je to od mene za prvi put :). Čitamo se!

 

 

Leave a Reply

