Maybelline Color Tattoo sjenila

Za ovim je proizvodom prije kojih godinu dana vladala prava pomama među hrvatskim kozmetičkim blogericama i forumašicama tako da ni mene nije zaobišla :). Čak sam molila tetu u Kozmu da mi ih izvadi iz kutije koju je držala pod pultom kako bi ih mogla kupiti sad i odmah 😀 s obzirom da su im stigli u dućane no još ih nisu raspakirale na police. A ja nisam mogla čekati već sam ih u tom istom trenutku morala imati :D.

Color Tattoos su kremasta-gel sjenila za koja Maybelline tvrdi da na kapku traju 24 sata bez nakupljanja u pregibu oka i bez slabljenja intenziteta boje. Oftalmološki su testirana te samim time pogodna za osobe s osjetljivim očima kao i za one koje nose kontaktne leće.

1

Ovo o trajnosti od 24 sata ne mogu komentirati s obzirom da ih toliko dugo ipak nisam testirala no sjenila su stvarno pigmentirana i trajna. Ja imam prilično masne kapke pa ispod njih koristim bazu i tako mi traju bez ikakvih nakupljanja u pregibu sve dok ih ne skinem.

Pakiranje ovih sjenila mi je odlično, robusno i čvrsto. A s obzirom da je stakleno djeluje i prilično profinjeno. Ova sjenila mogu se nositi baš tako – kao sjenila, ali također i kao eyeliner ili kao baza za neko drugo sjenilo. Trenutno postoje u 10 nijansi no mislim da kod nas nisu sve dostupne (ovako iz glave ih se mogu sjetiti 6 koje su dostupne u našim drogerijama). Za 40-ak kuna dobit ćete 4 grama proizvoda.

U ovom postu pokazat ću vam 3 nijanse koje ja imam, a to su: 35 – On and on Bronze, 40 – Permanent Taupe i 70 – Metallic Pomegranate.

2

On and on Bronze je tamna brončana nijansa sa prelijepim decentnim zlatnim shimmerom. Ova nijansa je moj osobni favorit među ovim sjenilima i najčešće posežem upravo za njom. Za jednostavan dnevni look ovo je sjenilo i više nego dovoljno. Ja ga nosim na način da ga nanesem preko cijelog kapka, izblendam prema rubovima, u pregib nanesem eventualno još neko tamnije mat sjenilo, opet izblendam sve zajedno i to je to :).

3

Permanent Taupe je sivkasto – smeđa nijansa koja se suši mat. Ova nijansa je super pogođena boji mojih obrva te ju ja upravo u tu svrhu najčešće koristim – za popunjavanje obrva.

5

Metallic Pomegranate je crvenkasto – smeđa nijansa sa zlatnim shimmerom. Od ove 3 nijanse nju najrjeđe koristim. Iako mi je boja sama po sebi prekrasna, za razliku od primjerice On an on Bronze nešto mi ju je teže uklopiti u svakodnevni look.

Ja sam izuzetno zadovoljna ovim sjenilima, pigmentacija im je famozna, a trajnost na očima odlična. Bitno je napomenuti da je potrebno nešto brže raditi s njima kad ih se nanosi jer se brzo suše na kapku, a kad ih se uzima kistom treba paziti da se ne zahvati prevelika količina jer se u tom slučaju znaju mrviti. Osim toga nemam ni jedne druge zamjerke. Osim možda toga da bi bilo super kad bi nam u Hrvatskoj bilo dostupno više nijansi. Isto tako, Maybelline s vremena na vrijeme izbaci limitirane kolekcije ovih sjenila koje često sadrže prekrasne nijanse no ni one nisu dostupne u našim drogerijama (nažalost).

I za kraj vas ostavljam sa preostalim fotkama i swatchevima ove 3 nijanse. Sva 3 sjenila su korištena pošto sam ih kupila prije no što sam počela pisati ovaj blog, tako da ih nisam fotkala otvorena (s obzirom da su iznutra dobrano raskopana :)).

4

6

S lijeva na desno: Metallic Pomegranate, Permanent Taupe i On and on Bronze:

8

12

11

10

9

Čitamo se! 🙂

2 thoughts on “Maybelline Color Tattoo sjenila

Leave a Reply

