Essence I Love Stage baza za sjenilo

Baza za sjenilo jedan je od proizvoda bez kojeg mi sa masnim kapcima ne možemo. Nisam ih isprobala puno, tek 3 (4 ako računamo onu homemade), a danas ću vam predstaviti onu koju trenutno koristim. To je Essence I Love Stage baza.

1

I love stage baza kremaste je teksture, za 23 kn dobit ćete 4 ml proizvoda, a Essence za nju navodi da produljuje postojanost sjenila, pojačava intenzitet nijanse sjenila i ne nakuplja se na kapcima. Check, check i check.

Ovo je sasvim solidan proizvod koji ispunjava sve što ja očekujem od jedne baze za sjenilo. Moji kapci su prilično masni i bez baze sjenila mi se nakupe u pregibu u roku odmah. Tako da je prva stvar koju očekujem od baze to da mi drži sjenilo na mjestu kako se ne bi nakupljalo u pregibu. Ova baza je prošla taj test sa prilično zadovoljavajućom ocjenom. Uistinu drži sjenila na mjestu. Čak i po ljetnim vrućinama sjenila izdržavaju na kapcima bez nakupljanja. Samo je bitno paziti da se ne pretjera s količinom koju nanosite na kapak jer se u tom slučaju sjenilo brže nakupi u pregibu. Isprobano i provjereno :).

Baza je smeđe – žućkaste boje tako da je ja volim nositi i samu one dane kad nemam volje ili vremena nanosit sjenila jer lijepo prekrije kapilarice na kapcima i ujednači boju. Stavim malu količinu baze i lagano utapkam u kapak.

2

A kada se planiram pozabaviti ful očnim make-upom stavim malu količinu (i pri tome stvarno mislim MALU količinu – izvadim aplikator, vrškom samo lagano dodirnem kapak i to što je ostalo na kapku je i više nego dovoljno) baze, lagano utapkam u kapak, pričekam koju minutu da se baza osuši i nakon toga nanosim sjenila. Blendanje sjenila nije problem s ovom bazom ispod.

Slijede fotke:

8

Sva korištena sjenila su Catrice iz Absolute Eye Colour Mono linije, od gore prema dolje: 270 Grey’s Philosophy (više nije dostupno u redovnoj prodaji), 340 Ooops…Nude Did it Again, 080 Go, Charlie Brown i ovo na dnu za koje sam upravo preokrenula cijeli internet naopačke da mu pronađem ime, ali nisam uspjela :(. Sjenilo mi je depotirano tako da je originalna ambalaža odavno u smeću. No isto kao ni Grey’s Philosophy ova nijansa više nije dostupna u redovnoj prodaji.

7

6

5

4

Na fotkama se jasno vidi kako je baza pojačala intenzitet sva 4 korištena sjenila. Također, sjenilo finije i ravnomjernije sjeda na kožu kad je baza ispod. Ja sam ovom bazom prilično zadovoljna te ću je vjerojatno koristiti i dalje s obzirom da pruža sve što očekujem od jedne baze za sjenilo. A ni niska cijena nije za odbacit :).

Čitamo se!

3 thoughts on “Essence I Love Stage baza za sjenilo

  1. Ja ga također imam doma. Sjenila se na njemu super blendaju, ali sam primjetila da nakon par sati nošenja formula popusti i kapci mi se ponovno zamaste, a sjenilo se skupi na pregibu…sad sam odlučila probati Catrice prime & fine bazu za sjenilo, pa ćemo vidjeti…A od Essencea mi je inače super Colour Arts eyeshadow base…on mi drži jako dugo, ali je blendanje malo otežano…

    Like

    1. Catrice i mene baš zanima, možda je isprobam sljedeću :). Vidiš, meni se sjenila ne skupe na pregibu s I love stage bazom makar je nosila od jutra do večeri. Jedino što malo izgube na intenzitetu s vremenom. S Colour Arts imam suprotno iskustvo, nakon par nošenja sam je proslijedila dalje jer mi ničem nije služila, baš mi je bila loša :(.

      Like

Leave a Reply

