NOTD – Rimmel Reggae Splash

Nakon što sam neki dan natipkala post o omiljenim ljetnim lakovima za nokte shvatila sam da ovaj već duže vrijeme nisam nalakirala. Pa da ispravim tu nepravdu danas sam se uhvatila posla. Ovaj lak mi nije favorit, ovdje sam ukratko napisala zašto no zbog boje koju ljeti baš volim to mu opraštam i s vremena na vrijeme nalakiram ga na nokte :).

Reggae Splash pastelna je boja marelice krem finiša. Sadrži 12 ml, a cijena mu je oko 35 kn. Lijepo je maziv no potrebna su mu bar 3 sloja da boja postane ujednačena na noktu. Kažem, bar 3 jer na ovim fotkama imam 3 sloja, ali čini mi se da bi i četvrti skroz dobro došao. Ono što je pozitivno je da se lak prilično brzo suši pa ste, silnim slojevima unatoč, relativno brzo gotovi :).

3

4Koje lakove vi volite ljeti? Čitamo se! 🙂

 

 

Leave a Reply

