Rođendanski New In

Bok svima!

Za danas sam pripremila jedan New In post sa stvarčicama koje sam dobila od najdražih (:*) za rođendan.

Unatrag par godina su već navikli da kod mene ne moraju puno ekperimentirati jer sam najsretnija kad dobijem još jednu koraljnu nijansu laka za nokte ili crveni ruž :). Tako da me svake godine sve više i više oduševljavaju svojim odabirima i dobrim poznavanjem onog što će mi se sigurno svidjeti ;). Čak je i mama ove godine odustala i pomirila se s činjenicom da me ništa neće oduševiti više no neki novi komad kozmetike (dosad je prakticirala kupovanje svega drugog osim kozmetike jer “toga ionako imam previše”). 🙂

Evo svih krasota na okupu:

1Na vrhu lijevo nalaze se testeri (3x Couvent Des Minimes i 1x Melvita), a ispod njih su dvije maske za lice – Schaebens Schoko maska i Montagne Jeunesse Totes Meer Schlamm maska. Ova predivna bočica u sredini je Couvent Des Minimes micelarna voda za lice, a pored nje je Make Up Factory rumenilo u nijansi Light Shiraz. Zatim slijede Revlon ColorStay Ultimate Suede ruž u nijansi Finale, Apivita balzam za usne s medom, OPI lak za nokte u nijansi Toucan Do It If You Try (iz Brazil kolekcije) i na kraju je IsaDora lak za nokte u nijansi Pink Crush (iz Sugar Crush linije, tzv. pjeskići). Ispod svega nalazi se prozirna torbica za make up sa zelenim flamingosima koja me skroz oduševila i iznenadila jer sam baš neki dan pisala o tome da sam u potrazi za novom kozmetičkom torbicom.

Malo je reći da su svi pokloni apsolutno pogođeni i da se baš veselim isprobavanju. Uskoro očekujte swatcheve i recenzije proizvoda :).

2

3

4

Koristite li vi neki od ovih proizvoda? Recenziju čega biste voljeli najprije?

Čitamo se! 🙂

3 thoughts on “Rođendanski New In

Leave a Reply

