NOTD – OPI Toucan Do It If You Try

Bok svima!

Danas vam donosim NOTD post sa jednim od najnovijih lakova iz svoje kolekcije, a to je OPI Toucan Do It If You Try. Neki dan sam vam pokazala novitete koje sam dobila za rođendan, gdje se nalazio i ovaj lak.

2

Lak sadrži 15 ml, a cijena mu se u našim drogerijama kreće oko 100 kn. Ova nijansa je iz limitirane kolekcije Brazil koja sadrži 12 lakova, većinom krem finiša. Kolekcija je kod nas bila dostupna u Mülleru dok za Bipu nisam sigurna.

1

3

Toucan Do It If You Try je koraljno-narančasta “tangerine” nijansa krem finiša. Formula laka je dobra, tipična za OPI lakove, lak je lijepo maziv, a i prekrivenost je jako dobra. Jedan deblji sloj bi bio dovoljan da lak bude neproziran i da u potpunosti prekrije nokat što me začudilo jer sve OPI lakove koje imam moram mazati u najmanje 2 sloja da budu neprozirni. Nijansa mi je prava ljetna iako znam da ću je sigurno nositi i zimi za podizanje raspoloženja u tmurne dane ;).

Na slikama imam bazni lak, 2 tanja sloja OPI-ja i nadlak.

5

4

Kako vam se sviđa ovaj lak? Volite li ovakve nijanse?

Čitamo se :).

 

 

Leave a Reply

