Revlon ColorStay Ultimate Suede

Bok svima!

Nedavno sam vam pokazala sve divote koje sam dobila za rođendan, a danas vam donosim swatcheve i dojmove Revlonovog Ultimate Suede ruža za usne u nijansi 095 Finale.

1

Pakiranje ovog ruža je lijepo, jednostavno te unatoč tome što je plastično nimalo ne djeluje jeftino. Čvrsto je i kompaktno, a čep ima odličan mehanizam te ne mrda ni milimetra kad ga zatvorite tako da nema opasnosti da će se ruž otvoriti u torbici.

U Revlonu kažu da ovaj ruž istovremeno hidratizira usne, ali i pruža izuzetnu dugotrajnost. Sadrži shea maslac i aloa veru, a u Americi je dostupan u 20 nijansi. Kao što sam već spomenula, ja sam ga dobila kao rođendanski poklon tako da ne znam koliko je nijansi dostupno kod nas. Također ne znam ni cijenu pošto rijetko kad zastajem kraj Revlonovog štanda, ne znam ni sama zašto je to tako :).

Nijansa koju ja imam je nijansa Finale, lijepa koraljno – crvena boja koja na usnama povuče narančasti ton.  U pakiranju izgleda kao čista paradajz crvena no na mojim usnama poprima koraljno – narančastu boju. Sadrži mikro shimmer u sebi (također crvenkaste nijanse) no taj shimmer se ne primjećuje kad nanesete ruž već samo daje lagani sjaj.

2   

Ovaj ruž na prvu izgleda kao lagani balzam, kad ga nanesete u jednom sloju ne daje potpunu pokrivenost usana i u prvi mah stvarno djeluje hidratantno. Ustvari je na prvi nanos sličan kakvom obojenom lip balmu, pomalo je ljepljiv i vlažan te ostavlja minimalni nanos boje. Za bolju pokrivenost i intenzivniju nijansu potrebno ga je nadograditi u više slojeva. Nakon par minuta (i par slojeva za bolju pokrivenost) on se osuši na usnicama, a suši se mat. Kad se jednom osuši nema straha od mrlja, fleka i ostavljanja tragova. Preživljava čak i pijenje iz čaše i manje obroke.

8

Za vrijeme testiranja sam ga ujutro nanijela, kroz dan koji put popravila (1-2 puta) i navečer ga skidala zajedno s ostatkom makeup-a. Naravno, kroz dan sam jela, pila, pričala i sve ostalo što se već radi kroz dan :). Ruž je do navečer pomalo izgubio na intenzitetu no prilično ravnomjerno. Dakle nije se dogodilo da ostane na rubovima, a u unutrašnjosti se izbriše što je prilično dobra i važna karakteristika jednog ruža. Kad ga odlučite skinuti trebat ćete ga prvo rastopiti nekim uljem ili micelarnom pa onda lagano prebrisati. Prilično je postojan i ne skida se lako. Neki dan sam nosila skroz lagani makeup na licu i njega na usnama pa sam navečer umila lice gelom za umivanje koji mi obično skine sav makeup kad ga nemam previše. Tako je bilo i ovaj put, gel je skinuo podlogu, rumenilo i maskaru, ali ruž nije ni mrdnuo! Tako da sam njega naknadno morala skidati micelarnom, eto koliko je postojan :).

4

E sad, ruž nikako ne bih preporučila ukoliko imate problem sa suhim usnicama. Ja nemam pa me svejedno ovaj ruž pomalo isušuje i osjećaj na usnama je upravo takav, kao da se pomalo suše i stežu. Pomalo je “neudoban” za nošenje jer ga konstantno osjećate na usnama. Ukoliko ga nosim duže vrijeme bez popravljanja zna se ljuskati i skupljati u “krpicama” duž usana. Dobra stvar je da se to rješava brzinskim nanošenjem još jednog tanjeg sloja nakon čega izgleda okej. Također, možda bi pomoglo da se preko stavi malo bezbojnog sjajila da ruž ne bude toliko suh, ali to još moram isprobati.

3

Na swatchevima lijevo je ruž nanesen u jednom tankom sloju, a desno je nadograđivan.

5

7

Ovdje sam ga lagano prebrisala blazinicom natopljenom u baby ulje, vidite da ga nisam uspjela obrisati do kraja već je ostao lagani stain:

6

Na ovom swatchu ruž je friško nanesen te se još nije osušio:

9

A kako ruž izgleda kad se osuši na usnama možete vidjeti na sljedećim fotkama:

11

10

Moj zaključak je da je ovaj ruž jako dobra investicija ukoliko tražite nešto što će vam dulje vrijeme trajati na usnama bez straha da će se izbrisati pri prvom pijenju iz čaše ili slično. Jednom kada se osuši možete biti mirni da će uz sitna popravljanja tijekom dana (nakon obroka primjerice) trajati sve do kad ga ne odlučite sami skinuti. Da se razumijemo, on se ni tijekom obroka neće skinuti u potpunosti, ali je moguće da boja izgubi na intenzitetu pa zato predlažem da ga kroz dan obnovite u jednom tanjem sloju ako želite zadržati intenzitet boje kroz cijeli dan.

Ako su vam usne sklone isušivanju možda bolje da ga preskočite jer je ovaj ruž izuzetno suh kad se osuši na usnama. No ako nemate takav problem – go for it! Samo ga tu i tamo provjerite u ogledalu i ako primjetite da se počeo ljuskati malo ga obnovite i to je to. Možete biti sigurne da će vam trajati cijeli dan bez problema.

Što kažete na ovu nijansu ruža? Jeste li već isprobale Revlon ColorStay Ultimate Suede ruževe?

Čitamo se 🙂

 

 

 

4 thoughts on “Revlon ColorStay Ultimate Suede

Leave a Reply

