New In

Bok svima!

Danas vam donosim jedan mali New In post sa nekoliko kozmetičkih stvarčica koje sam kupila u posljednje vrijeme, a nisam vam ih još imala prilike pokazati.

1

Od preparative samo nužno: dva Palmolive gela za tuširanje, Guhl i Garnier šamponi za kosu, Gliss Kur intenzivni balzam za obnovu kose i Body&Soul četkica za lice.

Palmolive gel lijevo na slici je iz Mediterranean moments linije s esencijalnim uljem mediteranske ruže i mirisom đurđice. Nisam ga još isprobala, ali miriši božanstveno :). Drugi Palmolive gel je iz Naturals linije sa uljem makadamije. Njega sam isprobala i nije loš no miris mi baš ne odgovara, nekako je preumjetan i presladak. Oba sam uzela na akcijama pa me svaki došao oko 9 kn, a mislim da su inače oko 15-16 kn. Garnier Neril šampon sam kupila na preporuku, a zbog pretjeranog ispadanja kose. S ispadanjem kose stalno imam problema, nikako na zelenu granu s tim pa se nadam da će ovaj šampon barem malo pomoći. Platila sam ga 43 kn u Mülleru. Guhl šampon sam uzela zbog nedavne (prilično dobre) akcije u Mülleru, nikad nisam probala njihove šampone pa iz čiste znatiženje, nek se nađe. Htjela sam uzeti onaj za kovrčavu kosu no na kraju mi je dečko ubacio ovaj u košaricu jer kao i on bi htio probati Guhl šampone, a taj za kovrčavu kosu mu ne treba :D. Pa eto, sad imam ovaj, valjda će bit okej. Na akciji je bio 20 kn.

2

I na kraju dvije sitnice – Body&Soul četkica za lice i Gliss Kur intenzivni balzam za obnovu kose. B&S četkicu sam uzela nakon brojnih hvalospjeva sa forum.hr-a, odupirala sam se i odupirala, ali na kraju sam je doslovno počela sanjati pa sam je otišla kupit ;). Isprobala sam je nekoliko puta i mogu reći da sam zadovoljna, lijepo ispilingira i očisti lice, a nije gruba. Ove male Gliss Kur intenzivne balzame uzmem povremeno kad ih se zaželim, bolji su mi od običnih balzama pa je tako i ovaj završio u košarici. Četkica za lice je 19kn, a balzam 4 kn, oboje je kupljeno u Mülleru.

3

I sad nekoliko (meni) zanimljivijih stvarčica :). Tangle Teezer četka za kosu u plavo-ružičastoj nijansi je četka o kojoj razmišljam već mjesecima, planiram je naručiti pa onda odustanem. U međuvremenu sam kupila Macadamijinu četku pa sam na ovu zaboravila no kada sam nedavno bila u jednom dućanu u kojem su imali TT četke nisam se mogla oduprijeti :). Kao u bunilu sam je ubacila u košaricu i to je bilo to. Platila sam je 15 eura. Dalje imamo Maybelline Baby Lips u nijansi Pink Shock i EOS Lip Balm Sweet Mint. Ni jedan od ovih balzama nisam još isprobala, čekam da potrošim nešto od trenutnih balzama koje imam u upotrebi. Baby Lips sam platila 2.50 eura, a EOS 8 eura. Maybelline Instant Anti-Age Effekt korektor već duže vrijeme želim isprobati zbog silnih pohvala koje čitam o njemu pa sam ga sad konačno i uzela. Isprobala sam ga i detaljniji dojmovi slijede uskoro. Cijena mu je 11 eura.

4

I na kraju imamo dva laka na nokte, odnosno jedan lak i jedan top coat i ogledalce. Lak je Models Own u nijansi Bubble Gum, a top coat Maybelline Color Show Street Artist u nijansi White Splatter. Maybelline top coat sam isprobala i super mi je, a Models Own tek moram isprobati. Ogledalce nije direktno kozmetički proizvod, ali je nešto što većina nas nosi u kozmetičkim torbicama. Ovo mi je bilo krasno, nisam mu mogla odolijeti pa eto, da ga i vama pokažem :). Models Own lak platila sam 6 eura, Maybelline 3 eura, a ogledalo je bilo 4 eura.

5

Eto, to je to za danas. Nadam se da ste uživali u slikama, a recenzije proizvoda slijede uskoro :).

Čitamo se!

 

5 thoughts on “New In

  1. Super new in! Sve mi se svidja, a od navedenog stalno koristim Palmolive gelove, predobri su, kasnije ne treba mlijeko za tijelo 🙂 svidja mi se ovaj Baby Lips, mislim da te nijanse nema kod nas? Ili se kod nas zove Pink Punch…u svakom slucaju, bas si se lijepo pocastila 😀

    Like

  2. Svakako javi dojmove Garnier šampona protiv ispadanja kose. I sama neko vrijeme razmišljam o kupovini istog jer mi kosa jako ispada. Pratim tvoj blog!! 🙂 To ti je moj poklon jer je tvoj komentar prvi na mom blogu!! Hvala ti 😀

    Like

Leave a Reply

