NOTD – Models Own u nijansi Bubblegum

Bok svima!

Danas ću vam pokazati prekrasan neonski lak koji sam kupila u Beču prije koji tjedan, a radi se o Models Own laku u nijansi Bubblegum. Kupila sam ga u Forever 21 dućanu i platila ravnih 6 eura.

1

Nisam dosad imala ni jedan Models Own lak pa sam uzela samo ovaj za probu iako su mi oči ispale u dućanu i najradije bih ih bila sve pokupovala :). Bilo je odličnih nijansi – pastelnih, neonskih, tamnih, svijetlih, a kako je bilo ljeto i vruće ja sam se odlučila za jednu ovakvu iskričavu nijansu koja mi se baš uklopila u trenutak :). Neopisivo su me vukle one mirisne pastelne nijanse od kojih svaka miriše na neko voće no na kraju sam se ipak odlučila za ovaj i nisam požalila.

3

2

Bočica sadrži 14 mililitara laka i od mutnog je (matiranog) stakla, a čep je plastičan. Lak je dobre konzistencije, nije ni pregust ni prerijedak te se lijepo maže. Prekriva nokat u dva tanja sloja.

4

U trenutku pisanja ovog posta lak sam već iznosila i skinula. Uz bazni lak ispod i nadlak iznad trajao mi je ravnih tjedan dana uz minimalan tipwear. U tih tjedan dana uračunajte svakodnevno tuširanje, pranje kose, pranje suđa i pranje ruku više puta dnevno. Nakon tjedan dana sam ga skinula čisto zato jer sam kupila novi lak koji sam htjela isprobati no apsolutno ga nije bilo potrebno skidati :). Dakle trajnost mu je odlična što je ogroman plus.  

Na fotkama dakle imam bazni lak (proziran), 2 sloja Bubbleguma i nadlak. Strašno ga je teško realno uslikati, rekla bih da je možda mrvicu jarkije roz uživo. Boja je realna. Dakle ovo na fotkama + malo iskričavosti – ipak je ovo neonac :).

7

5

6

Na kraju cijele priče s ovim sam lakom jako zadovoljna te ću svakako pokušati doći do još koje nijanse.

Imate li koji Models Own lak za nokte? Što kažete na ovaj?

Čitamo se :).

2 thoughts on “NOTD – Models Own u nijansi Bubblegum

Leave a Reply

