Empties #1

Bok svima!

 

4

 

Evo i prvog Empties posta na ovom blogu :). Postove ovakvog tipa mi je uvijek zanimljivo čitati kod drugih jer mogu vidjeti sažete i kratke dojmove mnogih proizvoda te na temelju toga zaključiti je li neki proizvod vrijedan daljnjeg proučavanja i eventualne kupnje. Tako sam posljednjih mjesec dana marljivo skupljala prazne ambalaže potrošenih proizvoda, a sad kad se vrećica napunila evo i mog prvog Empties posta :).

 

1

 

Krenimo od gelova za tuširanje i sapuna. Skroz lijevo na slici je Olea Spa Minerals gel s ekstraktom aloa vere i morskim mineralima, u sredini je Tesori d’Oriente Fiore Del Dragone kremasti gel, a skroz desno je Le Petit Marseillais Fleur d’Oranger kremasti gel. Posljednje je prazna kutijica Kappusovog sapuna Violet Lilac.

Sva tri gela za tuširanje su mi bila okej, ni jedan me nije posebno isušivao no kako se redovito mažem losionima nakon tuširanja možda je samo stvar u tome da im nisam dala priliku za to ;). Olein mi je super mirisao, svježe i morski i baš mi je odgovarao kroz ljeto. Tesori d’Oriente mi miriši savršeno, miris me strašno podsjeća na Diorov Hypnotic Poison, baš je težak i zagušujuć i super bi bio za zimu. Sad se čisto pitam zašto sam ga ja forsirala kroz ljeto? Nije mi jasno :D. Ako volite Hypnotic Poison probajte i ovaj gel. Le Petit Marseillais gel mi je isto kao i Olea baš odgovarao kroz ljeto. Miris je oštar, ali svjež i slatkast. Kappusov sapun iskoristila sam za pranje ruku, nije nešto njegujuć ni hidratantan, poslije svakog pranja morala sam mazati ruke kremom (što i inače radim koji god sapun koristila) no miris je savršen i jako intenzivan. Kad sam ga kupila prvo sam ga neko vrijeme držala u ormaru koji je u potpunosti uhvatio miris jorgovana <3.

 

2

 

Aveo badem odstranjivač laka za nokte s acetonom – jeftin, efikasan, dobar. Eveline micelarna otopina za masnu i mješovitu kožu me nije oduševila, lice me znalo peckati i zatezati od nje, a ni u skidanju makeup-a se nije baš iskazala. Potrošila sam je za povremeno jutarnje čišćenje lica. Elmex tekućina za ispiranje usne šupljine mi je okej, blagog je mirisa i okusa. Već sam je nekoliko puta kupila i potrošila. Balein deospray kokos – nektarina kupila sam početkom ljeta zbog mirisa koji mi je zvučao kao super kombinacija za vruće dane no na kraju nisam bila oduševljena. Sprej je strašno zagušujuć, kad se nasprejate s njim bolje nemojte pričati ni otvarati usta jer ćete se u suprotnom nagutati oblaka dima koji ovaj dezić ostavlja. Nemojte ni disati već se maknite s mjesta na kojem ste prskali ovaj dezić. Ozbiljno. Nije postojan, ako ste imalo sklone pojačanom znojenju bolje ga preskočite. Dobar je na kratke staze i za faze mirovanja. Nikako ne drži dulje od sat-dva, a bilo kakvu fizičku aktivnost mislim da nema šanse da izdrži. Miris je okej, više vuče na nektarinu, kokos skoro pa i ne osjetim. Vichy termalnu vodu iskoristila sam za povremeno osvježenje lica kad zatreba, za prskanje kože nakon depilacije te nakon večernjeg čišćenja lica umjesto losiona. U te svrhe je okej no ne radi ništa revolucionarno. Živcira me što još uvijek ima vode unutra no šprica je ne povlači van tako da se dio proizvoda mora baciti. I na kraju imamo dvije paste za zube – Lacalut Aktiv i Plidenta Extra White. Obje su mi bile okej, s Plidentom mi se stvarno i činilo da pomalo djeluje na bjelinu zubi. Nije to neka *wow* razlika već čisto minimalno.

 

3

 

Essence Sun Club Body Glow gel nisam potrošila već je nepotrošen završio u smeću. Star je već par godina, nije mi se svidio kad sam ga kupila i isprobala pa sam ga spremila misleći da ću ga možda kad-tad potrošiti no to se ipak nije dogodilo. Gel je strašno ljepljiv, tekstura mu je kao želatina i ima prilično intenzivan miris (koji doduše nije neugodan no mene je smetao ljeti kad sam pokušavala dati šansu ovom proizvodu jer je prilično jak). Max Factor Wild Mega Volume maskara ima prilično loše recenzije koje pršte sa svih strana no meni je bila dobra i potrošila sam je do kraja :). Nije mi ljepila trepavice, nije se trusila ni preslikavala, trepavice su bile lijepo uvijene jedino što ne daje velik volumen, a upravo to bi trebala ako se vodimo nazivom. Solidna dnevna maskara po meni. Od ove 3 Biodermine kreme potrošila sam samo AKN, a Serumu i AI je uspio proći rok trajanja tako da sam ih bacila. Sva tri proizvoda ostavljala su mi dobar i ugodan osjećaj na koži, Serum je malo ljepljiv no to se ne osjeti nakon što se upije. No ni jedna od ovih krema mi nije radila ono što obećaje. Dakle, nisu mi djelovale ni na fleke ni na prištiće, a upravo to im je zadaća. Tako da, nažalost, nisam imala koristi od njih. I na kraju imamo Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer koji mi je bio okej za područje oko očiju, nema neku veliku moć prekrivanja no lagan je i ugodan na koži. Ne nakuplja se u boricama. Njega isto bacam nepotrošenog zato jer je promijenio miris tako da zaključujem da se pokvario. Čudi me što ga nisam uspjela potrošiti jer obično proizvode ovog tipa potrošim jako brzo.

To je to, prvi Empties post završen :).

Jesu li vam korisni ovakvi postovi? Koristite li koji od ovih proizvoda?

Čitamo se :).

4 thoughts on “Empties #1

  1. i ja volim empties postove i videe, jedni su mi od dražih 😀
    LPM bijeli od naranče planiram nabaviti, lijepo mi miriši 🙂
    Aceo zeleni obožavam, obzirom da košta oko 3-4 kune, a super je nastavit ću ga kupovati 😀
    uvijek sam u potrazi da dobri tekućinama za ispiranje usne šupljine, pa hvala na preporuci za Elmex 😀

    Like

Leave a Reply

