NOTD – P2 u nijansi 020 Business Woman

Bok svima!

Danas nam je na redu još jedan NOTD post u kojem ću vam pokazati svog najnovijeg ljubimca. Riječ je o P2 laku u nijansi Business Woman. Business Woman je svijetlo siva nijansa s ljubičastim tonom u sebi. Ovi lakovi dostupni su u njemačkim DM-ovima i za cijenu od 1.75 eura dobit ćete 12 ml laka. Omjer cijene i količine je odličan, a moji dojmovi slijede malo niže :).

 

1

 

Lak je odlične konzistencije, nije ni pregust ni prerijedak, a četkica je široka i plosnata tako da je aplikacija laka lagana i po meni prilično zadovoljavajuća. Za potpunu pokrivenost nokta potrebna su barem 2 sloja laka, a ja na swatchevima osim 2 sloja ovog laka imam i podlak i nadlak (oboje u prozirnoj/bezbojnoj varijanti).

 

2

 

3

 

Nijansa laka me osvojila na prvu, ni jedan lak koji imam nije ni sličan ovom. Prigušena je, elegantna i mislim da bi odlično stajala na dužim noktima (moji su trenutno nešto kraći). Inače je nijansa skroz netipična za mene, u mojoj košarici će uvijek prije završiti razne nijanse crvenih, ljubičastih, koraljnih i sličnih lakova nego onih nudastih no ovaj me iz nekog razloga osvojio na prvu. Čim sam ga vidjela znala sam da je to TAJ lak :). Ono što me i nije baš oduševilo je trajnost. Lak se već nakon otprilike dan i pol počeo chipati. Dakle nije da je došlo do laganog tipweara ili tako nešto već se lak doslovno u krpicama počeo ljuštiti s vrhova noktiju. E sad meni to i nije neka prestrašna stvar jer ja u tom slučaju samo lagano popunim te chipane dijelove novim slojem laka i tako si produžujem nošenje za još koji dan. Tako da ga sada nosim već 4. dan i sve okej.

Nego, danas sam cijeli dan razmišljala kako me ova nijansa podsjeća na neki drugi lak čije sam swatcheve svojevremeno gledala i maloprije sam se sjetila o kojem se laku radi – Anny Cool Attitude :). Ne mogu reći je li ovaj lak dupe za Anny jer nemam Cool Attitude no prema swatchevima mi se čine prilično slični. Pa ako su vam kojim slučajem P2 lakovi dostupni, a htjele bi jeftin lak sličan Cool Attitudeu mislim da ovaj ispunjava kriterije sličnosti :).

Slijede swatchevi na kojima je prva fotka fotkana s blicom, a druga na dnevnoj svjetlosti.

 

4

 

5

 

Drugi swatch je dosta mutan no nijansa laka je ispala realno pa ćete mi oprostiti ;). Obratite pažnju isključivo na nijansu :).

Što kažete na ovakve nijanse? Volite li više nude lakove ili one jarkih boja?

Čitamo se :).

 

 

4 thoughts on “NOTD – P2 u nijansi 020 Business Woman

Leave a Reply

