Rimmel Apocalips Lip Lacquers

5

 

Bok svima!

Danas ću vam pokazati jedan proizvod za usne kojeg jako volim i često koristim otkad je stigao u naše drogerije. Radi se o Rimmel Apocalips sjajilima koja ustvari nisu sjajila, ali nisu ni ruževi već Lip Lacquers. Na službenim stranicama Rimmela navodi se da ovi Lip Lacquers objedinjuju intenzivnu boju kakvu pružaju ruževi i visok sjaj kakav pružaju sjajila. Dakle, 2 u 1 proizvod ;).

 

1  

Rimmel Apocalips Lip Lacquers dostupni su u 13 nijansi (prema Rimmelovoj službenoj internet stranici) no prilično sam sigurna da ih je u našim drogerijama bilo manje. Sadrže 5.5 ml, a cijena im je 50-ak kuna.

Pakiranje je plastično no prilično čvrsto, čep se zatvara klikom tako da možete biti prilično sigurne da se sadržaj neće izliti van pakiranja.

Aplikator je onaj uobičajen spužvasti no iznenađujuće čvrst i precizan tako da se sjajilo (ja ću ga zvati sjajilo iako službeno to nije :)) nanosi izrazito lagano i bez prevelikih grešaka.

 

3

 

Sama tekstura proizvoda je izrazito gusta, već prvi nanos ostavlja usne potpuno prekrivene bojom. Proizvod nije ljepljiv te je ugodan za nošenje. Ja obavezno prije njega nanesem tanki sloj nekog balzama za usne i uz takvo nanošenje ni jedan od Rimmel Apocalips Lip Lacquera nije me isušivao. Nakon što ga nanesete trajat će vam sigurno 2-3 sata, a nakon toga iako više nema onog početnog sjaja biti će vidljiv lagani mat stain. Ukoliko ga nanesete u predebelom sloju vjerojatno će vam se ljuskati i skupljati u kutevima usana i zato štedljivo s njim, manje je više ;). Miris je prilično intenzivan i ako ste osjetljivi na jake mirise u ovakvom tipu proizvoda vjerojatno vam se neće svidjeti. Kiselkasto je slatkasti i podsjeća me na miks lubenica i krastavaca, tako nešto :D.

Nakon nanošenja kod vjetrovitog vremena obavezno skupite kosu u rep jer mi se nemali broj puta dogodilo da mi vjetar priljepi pramen kose na usne i nakon toga na lice gdje mi onda obavezno ostane fleka u boji Apocalipsa ;). Samo dobronamjeran savjet :).

 

2

 

Nijanse koje ja imam su: 400 Big Bang (klasična crvena, boja rajčice), 101 Celestial (prigušena prljavo ružičasta nijansa), 401 Aurora (svijetla crvenkasto-koraljna nijansa) i 303 Apocaliptic (jarka i bogata ružičasta).

Slijedi swatch:

4

 

Sve u svemu, ja sam zadovoljna ovim proizvodom jer pruža širok raspon bogatih boja koje nisu isušujuće te su ugodne na usnama. Ukoliko naletim na još koju nijansu koja će mi se svidjeti definitivno ću je kupiti :).

Volite li više ruževe ili sjajila? Što kažete na ovakav tip proizvoda?

Čitamo se :).

10 thoughts on “Rimmel Apocalips Lip Lacquers

  1. Huh, kako su dobre nijanse, ja prosto ne vjerujem da su sjajevi za usne i ruž u jednom, teško bih se odlučila za samo jednu nijansu 😀
    Big Beng prvi nabavim, čisto jer obožavam crvenu, posebno klasičnu, ali su i ostale mnogoo primamljive 😀
    Šteta samo jer swatchevi nisu prikazani na usnama, tako izgledaju najvjernije 🙂

    Like

    1. Hvala! Da, proizvod je stvarno zanimljiv i dostupan u stvarno primamljivim nijansama. Slažem se da su najbolji swatchevi ovakvih proizvoda kad su napravljeni na usnama, potrudit ću se uskoro ubaciti i to u nekom nadolazećem postu :).

      Like

  2. Za ovim slinim već neko vrijeme, ali nikako da nađem Rimmel stalak!! Gdje toga još ima? Ja sam čula da su se povukli iz RH. Boje su predivne i sigurno bih upiknula barem dvije nijanse 🙂

    Like

  3. Imam Auroru i predivna je nijansa 🙂 zavidim na tako velikoj kolekciji! Kad sam htjela kupiti jos, sve su vec bile isprobavane i otvorene u kutijama (takvo je stanje kod nas …) tako da sam odustala :/

    Like

Leave a Reply

