Bourjois Rouge Edition Velvet u nijansi Pink Pong

Bok svima! 🙂

 

3

 

Danas nam je na repertoaru jedna krasna stvarčica – Bourjois Rouge Edition Velvet u nijansi Pink Pong. Ovaj ruž jedan je od najnovijih proizvoda osmišljenih u Bourjois radionici, a dostupan nam je u 8 nijansi od kojih ćete za svaku koju poželite morati izdvojiti 90 kn. 8 nijansi na prvu možda zvuči malo no svih 8 je toliko lijepo da ćete se pošteno pomučiti pri odabiru ;). Ja sam stajala ispred stalka, gledala, isprobavala testere, divila se nijansama i teškom mukom se odlučila za samo jedan. Je li mi se taj odabrani svidio? Čitajte dalje i saznat ćete uskoro ;).

 

4

 

Ovi ruževi prekrasne su baršunaste teksture, a na usnama se suše u potpunosti mat. No nemojte pomisliti da su zbog toga teški za nošenje jer apsolutno nisu. Jednom kad ga nanesete nećete imati osjećaj da ste išta stavili na usne, toliko su lagani i ugodni za nošenje.

Ambalaža ruževa je plastična pravokutnog oblika. Čvrsta je i kompaktna, a čep se čvrsto zatvara tako da nema straha od neželjenog otvaranja ruža u torbici. Aplikator je klasičan spužvasti te je pomoću njega relativno lagano precizno nanijeti ruž. Ruževi su odlično pigmentirani, a moguće ih je i nadograđivati na usnama za bolju pokrivenost i pigmentaciju. Važno je napomenuti da u koliko god ga slojeva odlučili nanijeti ovaj ruž se neće ljuskati, razlijevati preko rubova usana niti skupljati u boricama. Naravno, sve ovo govorim iz vlastitog iskustva. Moje usnice su inače u relativno dobrom stanju, nisu presuhe te me rijetko koji ruž isušuje. No zna mi se dogoditi da su mi neki ruževi relativno “neudobni” za nošenje te ih stalno osjećam na usnicama, a s ovim to definitivno nije slučaj.

 

5

 

Miris je meni osobno grozan i nepodnošljiv 😀 no sreća je da ga osjećate samo kad direktno gurnete nos na friško izvađeni aplikator ili u ambalažu. Upravo zbog tog mirisa sam se dugo dvoumila hoću li ili neću kupiti ovaj ruž, u više navrata mirisala testere u drogerijama i svaki put se nadala da će mi miris biti manje neugodan nego zadnji put no ništa od toga :D.  Na kraju sam se ipak odlučila kupiti ga na Bipa vikendu kad me došao nešto povoljnije nego inače i jako mi je drago da jesam jer se miris uopće ne osjeti kad nanesete ruž.

S obzirom da je ovo mat ruž te se relativno brzo suši na usnama pobrinite se da ih dobro nahranite nekim balzamom prije nanošenja ruža kako vas ne bi isušivao. Mene ne isušuje i kao što sam već napomenula jako je ugodan za nošenje.

Što se tiče testa trajnosti i postojanosti tu definitivno odnosi čistu peticu. Primjera radi, jučer sam ga stavila prije nego što sam izašla iz kuće, jela, pila, pričala, vratila se kući, zaboravila na njega. Navečer prije spavanja kad sam došla u kupaonu skinuti make up pogledala sam se u ogledalo i on je u punom sjaju bio tu. Zato i kažem – čista petica na tom polju.

Nijansa Pink Pong intenzivne je i odvažne fuksija nijanse te ćete s njim definitivno biti zamijećene u svakoj prilici :).

 

6

872

 

Jeste li već isprobale koju nijansu Bourjois Rouge Edition Velveta? Sviđa li vam se Pink Pong?

Čitamo se :).

 

 

 

One thought on “Bourjois Rouge Edition Velvet u nijansi Pink Pong

Leave a Reply

