Koje ću ruževe najviše nositi u hladnim danima?

Bok svima! 🙂

Danas mi je palo na pamet napisati jedan malo drugačiji post. Ovo neće biti recenzija ni ništa slično već će biti kratki zapis i prikaz mojeg razmišljanja o tome koje ruževe u svojoj kolekciji smatram “zimskim” ruževima te za koje mislim da ću ove zime češće posezati za njima.

Neki dan sam preslagivala svoje ruževe, pokušavala naći mjesta za nekoliko novih pa sam se uhvatila kako na jednu stranu stavljam laganije i sheer ruževe, obojene balzame i slično, a skroz na drugu one teške, mat ruževe. Isto tako sam ih krenula sortirati po bojama pa one svjetlije stavila na jednu, a tamnije na drugu stranu. I onda mi je sinula ideja za ovaj post.

A još jedna ideja je da za par mjeseci napišem i mali osvrt na to jesam li bila u pravu glede svog odabira te jesam li stvarno tijekom zime najčešće posezala upravo za ovim ruževima :).

Generalno ne volim podjele boja na ljetne i zimske te prakticiram nositi bilo koju boju kad god poželim no ipak se uhvatim u posezanju za nekim određenim nijansama ruževa tijekom ljeta dok ostatak čeka zimu. Primjerice ljeti teško da ću za nošenje kroz dan odabrati mat crveni ruž dok mi je zimi to najnormalnije.

Slijede fotke i kratko predstavljanje ruževa za koje mislim da ću ih često nositi tijekom hladnijih dana koji nam slijede. Od svih ovih zasebno je recenziran samo Revlon Finale (nešto me wordpress zeza pa ne mogu ubaciti poveznicu na post no potrudit ću se otkriti problem i naknadno je ubaciti), a ukoliko vas zanima detaljnija recenzija i swatchevi nekog drugog od ovih ruževa – vičite (odnosno napišite mi u komentarima pa ću se potruditi napisati je što prije 😉 )

 

1

 

Prvi pa crveni :). Nijansa svakog ruža piše iznad, a ovo su tri krasna crvendaća, sva tri izuzetno dugotrajna i pigmentirana. Revlon sam ustvari i ljetos puno nosila, ali pošto mi je nijansa prilično univerzalna, a ružem sam i više nego zadovoljna, mislim da ćemo nastaviti druženje i kroz zimu. Stoplight Red i Vampire su strpljivo čekali u ladici cijelo proljeće i ljeto i sad je konačno došlo i njihovo vrijeme da opet zablistaju :).

 

2

 

Od ova tri isprobala sam samo Beauty UK Plumalicious (navodno dupe za MAC Rebel) dok su Cherry Bomb i Madison Square još neisprobani i jako se veselim zimskim danima kada ću ih konačno pošteno iznositi :).

 

3

 

Atomic Pink mi je jedan od najdražih i najljepših ruževa ikad i obožavam ga u zimskim danima, a i Snob (navodno dupe za MAC Snob) sam prošle zime jako često nosila (iako je nijansa skroz netipična za mene). Baker Street sam danas prvi put stavila i već ga obožavam! Prekrasna boja maline, pigmentiran, prilično trajan, lijepog nanosa, ma milina :). A cijenu da ne spominjem. Prava je šteta da nam P2 kozmetika nije dostupna u RH.

I to je to :). Kao što sam rekla, kroz par mjeseci ću napraviti mali osvrt da vidim jesam li bila u pravu glede ovih ruževa ili će na kraju ispasti da sam nosila neke skroz desete ;).

Dijelite li vi svoje ruževe na ljetne i zimske? Koji su vam najdraži zimski?

Čitamo se :).

6 thoughts on “Koje ću ruževe najviše nositi u hladnim danima?

  1. Svi su stvarno lijepi! Baker street i Vampire su mi najljepsi nekako…ja volim za zimu nekakve smeđije nude, boje mesa, šljivaste boje i bordo ruzeve. Trenutno trazim savrsen tamnobordo ruz 😀

    Like

Leave a Reply

