Flormar swatchevi

Bok svima!

Danas vam donosim swatcheve Flormar proizvoda koje imam u svojoj kolekciji. Kako Flormar povremeno ima odlične akcije (40%, 50%, 1+1 gratis i slično) odlučila sam vam pokazati proizvode za koje sam se ja odlučila uz kratke dojmove pa možda i pomognem nekome da se lakše odluči za neku njihovu stvarčicu ;).

1

Moja kolekcija Flormar proizvoda nije velika i broji jedno rumenilo, jedan ruž i dva sjenila. Rumenilo i ruž su kupljeni u Kozmu još kada su u njihovim poslovnicama bili dostupni Flormar proizvodi dok su sjenila kupljena u Flormar trgovini.

Sjenila sam uzela na akciji od 50% tako da me svako došlo ravnih 9.50 kn (puna cijena im je 19 kn) dok se cijene rumenila i ruža stvarno ne sjećam no mislim da ni jedno nije prelazilo kojih 30-ak kuna.

Rumenilo je stvarno ogromno i mislim da ga neću potrošiti doslovno nikad. Korišteno je mali milijun puta, a tragovi korištenja se ne vide ni minimalno :D. Sadrži 14 grama što je urnebesno puno, a usporedbe radi Catrice rumenila sadrže 5 grama za otprilike istu cijenu. Nijansa koju ja imam je P112, lijepa prljavo ružičasta nijansa sa sitnim shimmerom. Rumenilo je izuzetno pigmentirano te se jako lako pretjera s njim tako da preporučam štedljivo korištenje. Dovoljno je samo lagano dodirnuti kistom površinu rumenila da bi dobili dovoljnu količinu proizvoda za nanijeti. Trajnost mu je također jako dobra, meni na licu drži isti intenzitet sve do večeri kada ga skidam s ostatkom make up-a. Miris mu je pomalo starinski, miriši na bakin make up i kremice kojima sam se potajice mazala kad sam bila dijete :). Na licu ga ne osjetite tako da se toga ne morate bojati :).

Sjenila koja imam su oba iz mat linije (Matte Mono Eye Shadow), ljubičasto je u nijansi M04 i sadrži 5, a bež u nijansi M06 4 grama. Njih sam tek otvorila i swatchala na ruci tako da nemam nekih konkretnijih dojmova o njima s obzirom da ih na očima nisam isprobala. Na prvu se čine dosta dobri, pigmentacija je zadovoljavajuća no još mi ostaje testirati trajnost, mogućnost blendanja na kapcima i slično.

3

Ruž je u nijansi P323 i sadrži 4.2 grama, svijetlo je roze nijanse s pomalo breskvastim tonom, jako pigmentiran no prilično kremast i ne baš dugotrajan.

4

U Flormar dućanima za svaki proizvod imate testere, a proizvodi su im i dodatno zapečećeni što je super :).

2

Evo i swatcheva. Na vrhu je rumenilo, a ispod sjenila. Swatchevi su nanešeni prstom na čistu kožu, bez baze. Sva tri proizvoda se nanose jako lijepo i lako, gotovo su puteraste teksture.

5

Rumenilo, lijevo nanešeno jednim potezom prsta na kožu, a desno izblendano.

6

Ruž:

7

Sjenila:

8

Na kraju da rezimiramo – s rumenilom sam izuzetno zadovoljna, količinski je ogromno, cijena mu je pristupačna, a pigmentacija i trajnost na nivou. Ruž je odlične pigmentacije, lijepog i ujednačenog nanosa no za moj ukus prekremast i samim time nedovoljno trajan. Sjenila još moram testirati no čine se obećavajuća :).

Što vi volite od Flormar proizvoda?

Čitamo se :).

5 thoughts on “Flormar swatchevi

  1. Još nemam ništa od Flormara, nisu mi usput, pa ih uvijek nekako zaboravim isprobati.. Ovo rumenilo je stvarno prekrasno, a tek pigmentacija. Sad si me zainteresirala 😀 (teško žabu u vodu natjerat). Ja ću vjerojatno naručiti sa interneta našla sam neku stranicu Diva koja prodaje neke njihove proizvode. Isto su na akciji skoro pa stalno..

    Like

  2. You post interesting articles here. Your blog deserves much more traffic.

    It can go viral if you give it initial boost, i know very useful service that can help you, just type in google: svetsern traffic tips

    Like

Leave a Reply

