Potroši do Božića – jesam li uspjela? :)

Bok svima!

Za početak da vam svima zaželim sve najbolje u 2015. 🙂

Nadam se da ste se dobro odmorili i da ste puno i fino jeli bez da ste se udebljali ;).

Početkom studenog objavila sam post pod nazivom “Potroši do Božića” u kojem sam navela neke proizvode koje već neko vrijeme imam, a slabo ih trošim.

1

Da se podsjetimo, tu smo imali Bourjois Healthy Mix korektor, Garnier Anti-Ageing Miracle Skin Perfector BB kremu, Dea Flores hladno prešano bademovo ulje, Melem u tubi i dva Alverde mini maslaca za tijelo iz prošlogodišnje blagdanske kolekcije.

Nakon objavljivanja posta marljivo sam se bacila na trošenje navedenih proizvoda te sam Alverde maslace za tijelo dokrajčila prilično brzo :).

Bademovo ulje sam koristila svakodnevno na više načina – dodavala sam ga u losione za tijelo, kreme za ruke te mazala zanoktice/kožu oko noktiju njime. Potrošila sam ga malo no ne i do kraja. Ovaj proizvod mi je od samog početka zvučalo preambiciozno uvrštavati na listu s obzirom da se ulja stvarno sporo troše no eto. Probala sam ;).

Zagrebački melem sam uglavnom koristila za mazanje peta i stopala s obzirom da mu ne mogu naći bolju namjenu no i ovdje se dogodio fejl – unatoč gotovo svakodnevnom korištenju nisam ga uspjela potrošiti do kraja.

Garnier BB kremu sam nakon objavljivanja posta počela koristiti svaki dan kao dnevnu kremu no od toga sam ubrzo odustala. Krema mi jednostavno ne paše i ne sviđa mi se kako izgleda na licu. Nakon toga sam je počela miksati s tekućim puderom i na taj je način nanositi na lice. Nakon početnog svakodnevnog korištenja kasnije sam je koristila nešto rjeđe. Ni nju nisam uspjela potrošiti.

S Bourjois HM korektorom sam napravila malu greškicu, a to je da sam ga ostavila u kozmetičkoj torbici koju nosim sa sobom u torbi, a u kojoj se nalaze proizvodi za eventualno popravljanje šminke tokom dana kada sam negdje vani. Naravno da nemam potrebe svaki dan popravljati make up kada sam negdje tako da korektor nisam prečesto koristila i pogađate – nisam ga potrošila do kraja.

Kao što vidite, dogodio mi se poveći fail :D. Od 5 proizvoda potrošila sam samo jedan.

Nepotrošeni proizvodi : makeupnaopačke – 1 : 0

Nema veze, iduće godine idemo ispočetka! 🙂

Jeste li vi sami sebe izazvali na ovakav način? Jeste li bili uspješniji od mene? 😉

Čitamo se :).

Leave a Reply

