Liebster blog award

Bok svima! 🙂

LBA

Nominirana sam od strane drage blogokolegice sa bloga makeupfandra.blogspot.com  <3. Planiram se već danima baciti na posao, ali nikako stići. Danas sam konačno uhvatila vremena pa evo prvo njenih pitanja, a ispod će ići moji odgovori :).

  1. Kad ste shvatile da ste opsjednute kozmetikom?
  2. Prvi blog iz regije koji ste počele čitati ?
  3. Prvi post koji ste komentirale?
  4. Pisanje kojeg tipa posta vam pričinja najveće zadovoljstvo?
  5. Kad odlazite u drogerije, do kojeg se stalka prvo zaputite?
  6. Dekorativa ili preparativa?
  7. Koju bi poruku uputile 15-godišnjoj sebi?
  8. Najskuplji i najjeftiniji proizvod koji koristiš?
  9. Broj rumenila u kolekciji? 
  10.  Prvi make up proizvod koji ste kupile?
  11. Kako ste naletile na moj blog?

Odgovori:

1. Uf, prvo pa odmah u glavu :D. Moja opčinjenost kozmetikom je počela prije kojih 5-6 godina. Nekako je sve krenulo s forum.hr-om, kasnije se proširilo na čitanje raznih blogova, gledanje youtube videa i slično. Koliko je situacija izmakla kontroli shvatila sam kad mi je postalo jasno da više ne mogu izaći iz DM-a bez bar neke kozmetičke sitnice i kada se moja kolekcija kozmetike manijakalno počela povećavati. Šminkala sam se ja i prije toga, ali mi se kolekcija kozmetike sastojala od jednog pudera, jednog rumenila, maskare, 2-3 sjenila i 3 laka za nokte. Danas bolje da ne počnem brojati, mislim da bi mi moglo postati mučno od brojeva :D.

2

2

2

2. Ovog se stvarno ne mogu sjetiti, ali moguće da je bila Šminkerica u pitanju.

3. E ovo stvarno nemam pojma :).

4. Volim pisati Empties postove jer u njima kratko, jasno i jezgrovito sažmem svoje mišljenje o proizvodima koje sam potrošila i samim time dovoljno testirala zbog čega mislim da su prilično korisni :). Isto tako volim pisati postove u kojima donosim swatcheve određenih proizvoda jer me swatchanje zabavlja :).

12

4

5. U pravilu pogledam kozmetiku svih proizvođača da vidim ima li čega novog, ali rekla bih da ipak prvo bacim oko na Essence / Catrice proizvode čisto zato jer često izbacuju limitirane kolekcije koje volim proučiti prije nego se rasprodaju :).

3

6. Volim proučavati i jedno i drugo. Prije me puno više veselila dekorativa no danas posvećujem jednaku količinu pažnje i jednom i drugom.

7. “Olabavi s čupanjem obrva, ne moraš počupati baš sve!” 😀

8. Najjeftiniji su mi Essence proizvodi (olovke za oči, lakovi za nokte, tuš za oči,…) i Look by Bipa olovke za usne. Najskuplji su parfemi.

9. Evo sad sam ih išla prebrojati jer stvarno nisam znala – 21. Malo mi je zlo :D.

10. Kad sam krenula sa šminkanjem svakodnevno sam koristila samo 3 proizvoda, tekući puder (i to ne preko cijelog lica već samo ispod očiju preko podočnjaka :D), maskaru i rumenilo. Tekući puder je bio L’Oreal True Match, maskara MF Masterpiece, a rumenilo L’Oreal Blush Delice.

E sad i prije toga sam ja povremeno užicala koji kozmetički proizvod od mame no to je više bilo fore radi i nisam se time šminkala svaki dan. Sjećam se da sam prije maturalca u osnovnoj školi dobila 2 sjenila, jedno je bilo kričavo zeleno, a drugo plavo-sivo. Mislim da su bila marke Markins i ja sam ih furala onako preko cijelog kapka :D. E i imala sam neko sjajilo za usne koje se sastojalo samo od raznobojnog glittera i šljokica. Njega sam isto samo pljusnula na usne i nosila ga tako :D.

11. Jao sori, ali stvarno se ne sjećam :). Ne znam jel bilo preko neke tražilice ili preko foruma, nemam pojma. Ali ako se dobro sjećam mislim da sam ti bila prvi komentator na blogu :).

I to je to!

Neću nikog poimence nominirati za ovaj tag no svi kojima se pitanja čine zanimljiva neka slobodno odgovore na njih bilo meni u komentarima bilo u nekom od svojih postova :).

Čitamo se :).

2 thoughts on “Liebster blog award

  1. Da, da dobro se sjećaš ti si mi bila prvi komentator na blogu, još se sjećam kakvo je to veselje bilo kad sam vidjela da imam komentar!! 🙂 Dobra si, 21 rumenilo, ja imam malo više, ali mislim da se dobro držim skoro će kraj prvog mjeseca a ja još ni jedno novo nisam kupila :). I moj prvi tekući puder je bio True Match, i iako mi nije odgovarao tipu kože ja sam njega komotno tri ili 4 puta još kupila :D.. Hvala ti na odgovorima!!

    Like

    1. Ja već stvarno dugo nisam kupila neko rumenilo jer mi doslovno dođe zlo kad vidim koliko ih imam, guše me polako :D.
      Ja sam isto True Match kupovala nekoliko puta :).
      Nema na čemu, bilo je zabavno odgovarati :).

      Like

Leave a Reply

