Balea Frisch in den Tag fluid

Bok svima <3!

Danas vam donosim recenziju i dojmove o Baleinom fluidu za lice pod nazivom “Frisch in den Tag.”

2

Fluid sam vam nedavno ukratko i predstavila (klik), a vi ste pokazali dosta zanimanja za njega. Koristim ga svakodnevno nešto više od mjesec dana tako da sam već skupila dosta dojmova o njemu pa ću vam ih danas i prenijeti :).

Fluid dolazi u (meni) lijepom i privlačnom pakiranju te moram priznati da je upravo pakiranje ono što me na prvu privuklo i zbog čega sam ponajviše i kupila ovaj proizvod. To, a i činjenica da mi je serum koji trenutno koristim pri kraju pa sam tražila alternativu – nešto lagano, hidratantno, nešto na što će krema i make up lijepo sjedati i što mi neće izazivati nikakve neželjene reakcije na koži :). Moram priznati da sam se za ovo zadnje malo bojala s obzirom da mi koža često loše reagira na nove proizvode no pokazalo se da je strah bio neopravdan.

Dolje je popis sastojaka u koje se ja baš i ne razumijem no ono što mogu reći je da ovaj fluid meni nije izazvao nikakve neželjene reakcije na koži.

3

Fluid dolazi u količini od 50 ml, koži bi trebao vratiti vlagu te je hidratizirati, a sadrži vitamin E i provitamin B5. Točne cijene se nažalost ne sjećam no rekla bih da je negdje oko 20-25 kn. Fluid se nalazi u prozirnoj i plastičnoj ambalaži na pumpicu. Proizvod je kroz pumpicu jako lako dozirati tako da nemate straha da će vam iscuriti prevelika količina fluida. Jedan pritisak pumpice izbacuje jako puno proizvoda, ja s manje od jednog cijelog pritiska namažem cijelo lice i vrat.

4

Sam proizvod je mliječno-roze boje, transparentan te prilično gelaste i ljepljive konzistencije. Lijepo se nanosi na očišćenu kožu lica i vrata te se prilično brzo upija. Na prvu ostavlja lagani film na koži što može biti iritantno no taj film prestaje se osjećati nakon 2-3 minute. Bitno je pustiti fluid par minuta da se skroz upije prije nanošenja daljnjih krema ili make up-a jer se u suprotnom može “ruliti” i u krpicama se guliti s lica što i nije baš praktično. Miris mu je dosta jak i malinast no on nestaje nakon što se proizvod upije. Ja sam očekivala više umjetan miris no on je ustvari baš ugodan i super je za jutarnju dozu dobre volje ;).

5

Što se tiče njege tu mislim da bi rijetko kome bio dovoljan sam za sebe (eventualno izrazitim masnokošcima) te mislim da će ga većina nas trebati nadograditi s nečim “jačim” i hranjivijim. Posao hidratacije obavlja prilično dobro. Matiranje mu nije jača strana tako da se i s njim i bez njega prosjajim kroz par sati no jako sam zadovoljna koliko mi make up izdrži na licu kad nosim kremu preko ovog fluida kao podlogu.

Kao što sam već spomenula, lice mi nije negativno reagiralo na ovaj fluid, a čak ga nanosim i na osjetljivo područje oko očiju (ispod kreme) i tu mi isto funkcionira jako dobro.

6

Preporučila bih ga svima koji traže malo dodatne hidratacije za svoju kožu; ugodan je na licu, lijepog mirisa te je dobar kao podloga za kremu i make up. Ne mogu reći da radi neka čudesa na koži no kao jutarnja doza hidratacije je skroz okej. Pogotovo ako u obzir uzmemo i cijenu koja je i više nego povoljna.

Jeste li probali ovaj fluid? Planirate li?

Hvala vam na čitanju, pusa svima :*.

2 thoughts on “Balea Frisch in den Tag fluid

Leave a Reply

