Empties #5

Ciao svima <3.

Kako ste mi? Konačno se pojavilo malo sunca nakon par tmurnih i kišnih dana u Zagrebu, ja sam odmah bolje volje :).

Danas sam opet primjetila da mi je vrećica sa praznim ambalažama krcata tako da vam donosim novi Empties post :).

1

Ima poprilično toga tako da se odmah bacam na pisanje ;).

3

Balea uljni fluid za čišćenje lica – za blago jutarnje čišćenje mi je bio okej, za skidanje makeup-a nikako. Jako loše uklanja šminku s lica, čak i onu najlaganiju tako da ga je u te svrhe nemoguće koristiti. Ako slučajno uđe u oči poprilično zamuti vid što mi se nikako ne sviđa. Neću ponoviti kupnju jer ima i boljih stvari za čišćenje lica.

Palmolive gel za tuširanje s mirisom ruže i đurđice – gel kao gel, ništa posebno blag ni nježan, isušuje prosječno no miris mu je divan

Lush Whoosh drhtavac – zanimljivog, osvježavajućeg i pomalo muškastog mirisa, osim mirisom koji je dobar, ničim me drugim nije osvojio. Ne ponavljam kupnju čisto zbog cijene koja po meni nije opravdana pošto ovaj gel ne nudi ništa posebno što se ne može naći i za manju količinu novaca.

Afrodita Hyaluron losion za tijelo – relativno se brzo troši, dosta je vodenaste teksture i bio mi je dobar za toplijih dana kada koža ne traži previše. Nježnog je i nenametljivog mirisa. Mislim da za nekog za sušom kožom ne bi bio dovoljan no za nas s normalnom je skroz okej.

Gliss Kur Ultimate Repair kura za kosu – povremeno kupim neku od ovih kura i dosta sam zadovoljna, lijepo zaglade kosu, malo zakamufliraju suhe vrhove te posluže kao malo jači regenerator.

Misslyn brzosušeći top coat – najbolji koji sam ikad probala :). Lak se osuši u roku odmah te mu se stvarno produži trajanje (ne chipa se toliko brzo i slično). Trenutno testiram jedan drugi no ovaj je opcija ukoliko mi ponestane ideja jer je stvarno odličan.

Catrice kamuflaža – najbolja stvar ikad za prikrivanje flekica i prištića. Nova je već u uporabi, ne znam kako bih živjela bez nje ;).

5

Schauma Oil Intense šampon – ovaj šampon sam koristila prije 5-6 godina i tada mi je bio odličan no nekako sam ga s vremenom prestala koristiti te sam prešla na neke druge šampone. Nedavno sam ga uzela opet nostalgije radi no kako to obično bude u takvim situacijama više mi nije baš toliko dobar ;). Prije mi je kosa bila baš odlična od njega, nije je isušivao te se  lijepo kovrčala. Nije to loš šampon no pamtim ga kao puno boljeg tako da neću više ponavljati kupnju.

Pantene Aqua Light sprej za kosu – ovaj sprej koristila sam povremeno kao neispirajući balzam za kosu tako da bih našpricala opranu, još vlažnu kosu no u tu svrhu mi i nije obavljao neki posao jer nije radio nikakvu razliku na kosi. Povremeno bi mi dobro došao nakon što bih se vratila iz nekog zadimljenog prostora jer super neutralizira smrad cigareta koji se voli upiti u kosu.

Balea losion za ruke – lagan, dosta rijetke strukture, nimalo hranjiv, može proći za povremeno mazuckanje ruku no nema tu neke velike njege.

Carmex balzam za usne – odličan, super teksture, taman dovoljno hranjiv, njega isto odlična :).

Miyu balzam za usne – slično kao i kod Carmexa jedino što je Carmex maaalo masniji.

Balea britvice – ja ne znam što su oni radili s njima no to više nisu iste britvice. Prije su bile oštrije i puno kvalitetnije, sad nakon dva poteza kao da otupe i više ništa ne rade.

4

Bettina Barty maslac za tijelo – hranjiv, bogat, prilično intenzivnog (ugodnog) mirisa, bio mi je super kroz zimu. Za toplije dane bi mi definitivno bio prejak.

Schaebens Schoko maska za lice – loša strana joj je što otvara apetit :D. Osim toga je okej. Ja iskreno još nisam naišla na masku od čijeg bih djelovanja mogla primjetiti neki veći učinak no ova ostavlja lice mekim, glatkim i nahranjenim – meni dosta :).

Glysolid balzam za ruke – odličan! Jako je sličan Cienovom SOS koncentratu, crvenoj Neutrogeni i sličnim kremama. Kupila sam ga kad je u Lidlu bila nestašica Cien koncentrata i bila sam skroz zadovoljna.

6

Miyu AquaC sprej – dobar umjesto tonika za završni touch kod čišćenja lica ili za povremeno osvježenje tijekom dana. Koristila sam ga umjesto termalnih voda. Nisam primjetila neko posebno djelovanje na kožu kod njega osim što super osvježava, a sadrži i vitamin C pa sam voljela misliti da špricam lice vitaminima kad ga koristim :D.

Koristite li vi koji od ovih proizvoda? Dijelimo li isto mišljenje o njemu?

Hvala na čitanju :* <3.

6 thoughts on “Empties #5

    1. Pa zašto? 🙂 Ja samo mislim da najobičniji gel za tuširanje ne bi trebao toliko koštati. Ili ako mu je već cijena malo veća onda očekujem da ima neke dobre karakteristike, da ne isušuje i slično. A ovaj to nema i zbog toga ja neću ponoviti kupnju. Ali ako ne očekuješ čuda, a htjela bi probati – probaj, nije loš proizvod :). Samo je precijenjen po mom mišljenju.

      Like

  1. Kako mi se samo sviđa pakovanje maslaca za tijelo! Avon ima dugo u ponudi sličan, ali nikako da naručim. Mislim da na kraju bude zašto da kupujem samo zbog lijepe teglice 😀
    Balea uljni fluid se nije baš proslavio i dobro je da nisam kupila 🙂

    Like

Leave a Reply

