Novi post? :)

Bok svima! 🙂

Ne mogu vjerovati kako vrijeme brzo prolazi i da sam zadnji post napisala u 8. mjesecu. O_o

Nedugo nakon toga izdogađale su mi se mnoge (velike) životne promjene i nikako nisam stizala sjesti za laptop i konačno natipkat nešto. Preselila sam iz Zagreba na sjeverozapad Njemačke i iako nije bilo neplanirano svejedno mi je bio ogroman šok. Stan u koji smo uselili nije imao ništa osim golih zidova tako da je odmah po dolasku uslijedilo svakodnevno hodoćašćenje u Ikeu koja mi je u tom periodu bila drugi dom :D. Mislim da su prošla dobra 2 mjeseca kad konačno nije bilo sređeno i namješteno koliko toliko do kraja. Sav namještaj smo sklapali nas dvoje sami (osim kuhinje, to smo ipak uzeli majstore) tako da je potrajalo jer treba bušiti, lupati čekićem i slično, a to se po kućnom redu ne smije navečer ni nedjeljom. A večeri i vikendi su jedino vrijeme kad smo oboje doma :D. Tako da se sve skupa razvuklo duže no što smo mislili. Naravno još uvijek se u hodu sjetimo nekih sitnica koje bi nam dobro došle, ali stan je konačno namješten i funkcionalan :).

Druga nevjerojatna stvar koja mi se dogodila je to da otkad sam stigla nisam kupila ni jedan (!) nepotreban komad make up-a. Kupila sam svega par stvari i to sve što mi je trebalo. Ni jedan ruž, ni jedno rumenilo, sjenilo, ništa :D. Mislim da sam prosvjetljenje doživjela kad sam se pakirala i skužila da imam stvarno previše toga. Tako da sam dosta stvari proslijedila i(li) ostavila doma i unatoč tome došla sam ovdje s ogromnom hrpom make-upa. Tako da sam odlučila malo stati na loptu i ne gomilati nepotrebno.

Sad kad sam podijelila s vama razlog zbog kojeg me nije bilo, ostavljam vas s nekolicinom fotki koje sam objavljivala na Instagramu kroz ovih par mjeseci. Tamo sam redovitija s fotkama nego ovdje s postovima 😉 tako da me možete i tamo pratiti (pod imenom makeupnaopacke). Osim toga se nadam da je ovaj post početak mog ponovnog redovitog pisanja i da ćemo se u budućnosti češće čitati :).

1

2

Na slikama iznad je kozmetika koju sam dobila za rođendan <3. Ne moram ni reći da obožavam sve do zadnjeg proizvoda :).

3

Essence kistovima sam se jako veselila i bojala se da ih neću uspjet ulovit na vrijeme no došla sam u Müller taman na friško postavljen stalak tako da sam uspjela uzeti sve koji su me zanimali. Dosad sam ih već puno i koristila i mogu reći da sam zadovoljna.

6

Moj make up ormarić u novom stanu <3.

7

Rituals krema za ruke kao freebie u časopisu Petra. Moram priznati da u časopisima često budu dosta zanimljivi poklončići. Ova krema je full size i u Rituals dućanima dođe 10 eura.

8

Jedan od NOTD-a s Instagrama, Essie Demure Vix <3.

4

E ovo je jedna od stvari koje sam kupila otkad sam ovdje i dobro da jesam :). Usnice su mi bile jako isušene, pucale su i ni jedan od balzama koje sam imala nije pomagao. Jedan sloj ovog kroz noć i ujutro sam se probudila sa skroz novim i oporavljenim usnama. Nije baš jeftin (13 eura) ali vrijedi.

5

Krema koja mi je prošlo ljeto bila apsolutni HG, lagana, nemasna, visok spf, tonirana tako da prekrije sitnije nepravilnosti. Zanimala me pa sam zamolila testere u ljekarni i nakon potrošenih testera trčala sam kupiti full size. Odlična krema za masnokošce koji traže nešto tonirano, a lagano, sa visokim spf-om.

Zanima li vas detaljnija recenzija nekog od proizvoda sa fotki?

Hvala na čitanju :*.

https://instagram.com/makeupnaopacke

 

 

6 thoughts on “Novi post? :)

Leave a Reply

