Empties #9

Bok svima! 🙂

Nakon male pauze povodom Uskrsa evo mene natrag. Nadam se da ste se svi lijepo odmorili, zabavili, uživali s najdražima i fino jeli ;). Ja jesam, sve navedeno :D.

U zadnje vrijeme bi svako malo mogla pisati Empties postove jer stalno dovršavam razne proizvode. Vjerojatno zato jer se trudim ne gomilati zalihe nego iskoristiti jedan proizvod prije nego kupim drugi. Prije koju godinu sam stalno imala par proizvoda istog tipa istovremeno koje bi onda rotirala i na kraju ne bi potrošila ni jedan do kraja nego bi svima istekao rok trajanja :D. Tako da sam se sada okrenula drugoj metodi, a to je potrošiti prvo neki proizvod prije nego kupim drugi.

Evo me zato s novim Emptiesima i dojmovima o potrošenom.

1

Vichy Aqualia Thermal Serum, Lush Tea Tree Water tonik, Miyu stick Podočnjaković, Garnier BB Anti-Aging krema, Hidrolat lavandina i Ziaja micelarna voda.

Vichy Aqualia Thermal serum mi je odličan proizvod koji mi super odgovara i na koji moja koža jako dobro reagira. Kupovala sam ga dosta dugo jedan za drugim i sad ga prvi put nisam kupila nakon dužeg vremena i baš mi fali. On bi mi uvijek u kratkom roku riješio bilo kakvu isušenost ili perutanje kože. Nisam ga koristila svaki dan jer nije bilo potrebno već povremeno kad bi osjetila da mi je koža suša nego inače. Kupit ću ga sigurno opet osim ako ne naiđem na nešto još bolje od njega :).

Lush Tea Tree Water tonik mi je bio skroz ok za jutarnje osvježenje lica ili navečer kao završni korak čišćenja kože. Miris čajevca inače ne volim no ovaj tonik miriši dosta blago i nenapadno tako da mi miris nije smetao. Pumpica mu i nije najbolja, ne raspršuje tonik lagano i ravnomjerno nego veliku količinu pošprica na jedno mjesto tako da sam ga većinom koristila pomoću blazinice. Direktno prskanje na lice nije imalo puno smisla.

Miyu stick Podočnjaković mi je bio dobar kao lagana kremica za okoloočno područje no djelovanje na podočnjake nisam primjetila. Nisu se smanjili ni ništa slično no tako nešto nisam ni očekivala. Kao okoloočna krema mi je ovaj stick bio super, funkcionirao je i kao podloga ispod make up-a i kao noćna njega.

2

Garnier Anti-aging BB krema mi je totalni misterij :D. Imala sam tester koji mi je poslužio za nekoliko nanošenja i malo je reći da sam bila oduševljena. Lice mi nikad nije izgledalo bolje i skroz sam bila u šoku kako jedna drogerijska krema može tako djelovati na moje lice pogotovo zato jer sam već probala druge Garnierove BB kreme i ni jedna mi nije bila dobra. No kada sam kupila full-size primjerak oduševljenje mi je malo splasnulo jer mi krema više nije bila baš tako dobra. Mastila mi je kožu, nijansa je bila mrvicu pretamna, a ni prikrivanje joj nije bilo dobro kao kod testera. Na kraju sam je jedva jedvice potrošila i to tako da sam je koristila za neke kraće izlaske van tipa do dućana i slično.

Hidrolat Lavandina OPG-a Ivanović mi je bio jako dobar, koristila sam ga u svim mogućim situacijama i prilikama, slično kao i Lushev Tea Tree Water tonik. Njegova pumpica je bila super i najčešće sam ga samo direktno iz ambalaže špricala po licu. Ovaj hidrolat miriši dosta intenzivno i kako sam ga jedno vrijeme kroz ljeto koristila dosta često i intenzivno sad imam totalni deja vu kad osjetim taj miris :D.

3

Ziaja Natural Olive micelarna voda me nije oduševila jer je jako blaga i ne skida makeup najbolje. Za jutarnje čišćenje može proći no za skidanje neke značajnije količine makeup-a pomoću nje naoružajte se živcima i blazinicama :D. Ako tražite laganu micelarnu za jutarnje osvježenje lica ova bi vam mogla biti super. No ako tražite sredstvo za učinkovito skidanje makeup-a mislim da ova nije najbolji izbor.

Koristite li koji od ovih proizvoda? Dijelimo li mišljenje? 🙂

Hvala na čitanju!

 

2 thoughts on “Empties #9

Leave a Reply

