Essence makeup kistovi – Drugi dio

Bok svima :).

Prije koji dan objavila sam prvi dio posta o Essence kistovima koje imam i koristim, a danas je na redu drugi dio. U prvom dijelu pisala sam vam o kistovima za lice tako da će sada biti riječi o kistovima za oči. Ima ih različitih boja, oblika, namjena, novijih, starijih i tako :). Na slici ispod nedostaje samo jedan (kist za blendanje sjenila iz redovnog asortimana) kojeg sam zaboravila ubaciti tako da je on fotkan zasebno.

a

Odmah na početku moram vam priznati da me pisanje ovog posta naživciralo maksimalno 😀 jer sam ga napisala gotovo do kraja, ubacila sve slike i doslovno mi je falilo još par završnih rečenica i to je to. No imala sam nekih drugih obveza tako da sam sejvala post (odnosno kako se kasnije ispostavilo, MISLILA SAM da sam sejvala) i ugasila računalo. Idući dan uključim wordpress, hoću dovršiti post kad ono nema više ničeg. Sva u nevjerici tražim, kopam, mogu li ikako vratiti napisano no šipak. Obzirom da sam i dalje prilično sigurna da sam sačuvala post skroz sam u čudu i ne razumijem što se moglo dogoditi. Tako da vam ovo sve pišem iz drugog pokušaja i nadam se da ću ovaj put uspjeti sačuvati napisano :D.

Bilo kako bilo, ajmo dalje, nema kruha od kukanja :D.

i

Isto kao i kod kistova za lice i ovdje ima kistova koji su mi toliko dobri da su mi postali nezaobilazan dio svakodnevne makeup rutine kao i onih koje s druge strane ne koristim prečesto jer mi ili nisu toliko nužni ili mi iz nekog razloga baš i ne odgovaraju.

Što se tiče cijena kistova, znam da ih u prethodnom postu nisam navela tako da neću ni u ovom i to iz dva razloga. Prvi je taj što je velika većina kistova u postovima bila LE i nisu više dostupni u redovnoj prodaji, a drugi je što se cijena više ni ne sjećam obzirom da kistovi nisu novi i računi su odavno bačeni. Otprilike mogu reći da se cijene Essence kistova za lice kreću od kojih 20 pa do 30 kn dok su kistovi za oči nešto jeftiniji i dođu otprilike 10-20 kn.

b

Krenut ću od kista za nanošenje sjenila koji je (bio) dio redovnog asortimana. Vizualno je zanimljiv (volim ovu kombinaciju crne i ljubičaste), dlačice su čvrste i ne ispadaju. Ustvari od svih Essence kistova koje imam samo sam kod jednog primjetila ispadanje dlaka prilikom pranja no njega ću spomenuti na kraju ovog posta tako da o tom po tom ;). Ovom kistu je zamjerka to što je pomalo grub i imam osjećaj da me grebe po kapku prilikom nanošenja sjenila. Zbog navedenog ga ne koristim prečesto. Osim toga je ok, pokupi optimalnu količinu sjenila (eventualne viškove uvijek možete lagano otresti), lijepo nanosi sjenilo na kapak i lagano se održava/čisti. Prilikom nanošenja sjenila njime potrebno je biti nježne ruke i ne pritiskati prejako no osim toga je ok. Da su vlakna malo nježnija bio bi još i bolji :).

c

Idući je kist koji je praktički isti kist kao ovaj iznad samo što je bio dio neke LE (prije cca godinu dana, ime kolekcije mi ne pada na pamet). tako da ga neću posebno opisivati. Plus mu je što su vlakna ipak malo mekša i samim time manje gruba tako da ga koristim češće nego kist iznad. Osim toga su im karakteristike iste.

d

Dalje imamo kist kojeg koristim jako često i koji je bio dio LE Bloom me up. Odličan je za nanošenje kremastih proizvoda. Vlakna su čvrsta, ali jako nježna, nimalo ne grebu i ako ste od kremastih proizvoda ovaj kist bi bio za svaku preporuku. Ja ga koristim uglavnom za kremasta sjenila, bazu za sjenila i korektore.

e

Slijedi kist koji sam uzela u dva primjerka i koji mi je postao apsolutno nezamjenjiv prilikom šminkanja očiju. Bio je dio redovnog asortimana (mislim da je još uvijek) i naziv mu je “Smokey eyes brush”, tako nekako. Kist je gust, vlakna su relativno meka i savitljiva, nježna i kist je optimalne veličine za nanošenje sjenila u pregib kapka. Osim toga volim ga koristiti i općenito za nanošenje sjenila, tu zadaću isto obavlja dobro. Odličan kist, totalni multitasker. Osim navedenog može se koristiti i za blendanje sjenila. 3 u 1, jako iskoristiv kist, probajte obavezno ako još niste ;).

f

Mali plosnati ružičasti kist skroz lijevo je kist za nanošenje sjenila. Bio je dio LE Make me pretty i njega sam uzela čisto zato jer nemam ni jedan takav. Kist je dobar, dobro obavlja zadaću i često ga koristim. Vlakna su čvrsta i gusta i nisu gruba tako da ne grebu po kapku. Dobar i skroz iskoristiv kist za bazično nanošenje sjenila na kapak.

Zeleno-tirkizni kist u sredini je također bio dio LE Make me pretty i zove se “Precise eyeshadow brush” dakle služi za precizno nanošenje sjenila na određeni dio kapka. Dosta je tanak, a još je i rezan “u špic” na vrhu tako da je idealan za nanošenje sjenila u pregib kapka primjerice. Osim toga je dobar za lagano blendanje sjenila/olovke na donjem kapku.

I kist boje breskve skroz desno je također bio dio LE no nešto starije – Bloom me up. Njega koristim za nanošenje kremastih proizvoda jer mi se tu pokazao najboljim. Ovaj kist je ustvari dosta sličan već navedenom svijetlo zelenom kistu iz iste LE kojeg sam gore navela i kojeg isto koristim za kremaste proizvode samo što je manji pa je bolji za precizna nanošenja proizvoda na određeno mjesto.

h

Posljednji Essence kist u mojoj kolekciji je kist za blendanje sjenila koji je (bio) dostupan u redovnoj ponudi. Ovo “bio” stavljam u zagradu jer nisam sigurna je li još uvijek dostupan ili ga je zamijenio neki novi. Ovo je ujedno i jedini kist kojim sam se prilično razočarala tako da ga stvarno rijetko koristim. Vlakna su jako rijetka, “cufaju” se, a tu i tamo koja dlačica i ispadne prilikom pranja. U principu za ovim kistom posežem tek u krajnjoj nuždi kada i ako su mi drugi kistovi za blendanje prljavi i nisam ih stigla oprati.

j

Eto drage moje, to vam je to. Nadam se da su vam ova dva posta o Essence kistovima bila zanimljiva i korisna. Generalno mislim da Essence sve više i više podiže kvalitetu svojih kistova što je za svaku pohvalu. No isto tako apeliram na njih da prošire asortiman kistova koji su nam dostupni u redovnoj prodaji jer se ovi limitirani jako brzo razgrabe i teško ih je uhvatiti na vrijeme. Osim toga ih javno pohvaljujem jer im kistovi u zadnje vrijeme (pogotovo LE) izgledaju izuzetno atraktivno, sve su bolji i bolji, imho kvaliteta im je zbilja u kontinuiranom rastu i zadnje no ne i najmanje važno – cjenovno su nam pristupačni :).

Volite li i vi Essence kistove? Imate li neku preporuku za mene?

Hvala na čitanju :).

 

 

Leave a Reply

