W7 “In the buff” paleta sjenila

Bok svima! 🙂

Prije par dana sam vam na Facebook stranici  najavila swatcheve W7 “In the Buff” palete pa da ispunim obećano evo me danas konačno sa swatchevima :).

Obzirom da ova paleta nije moja već je u vlasništvu moje sestre, koja mi ju je velikodušno ustupila za swatcheve :), ovaj post će sadržavati samo swatcheve nijansi i moje dojmove koje sam mogla skupiti samim procesom swatchanja. Paletu nisam koristila na kapcima tako da će po tom pitanju moje mišljenje izostati.

Negdje potkraj prošlog ljeta sam vam predstavila još jednu W7 paletu pod nazivom “Out on the town” no ova o kojoj će danas biti riječ je puno poznatija i popularnija, a prema samom swatchanju nijansi usudila bih se reći i – kvalitetnija.

“In the buff” je često uspoređivana s UD Naked 2 paletom i na internetu lako možete pronaći usporedne recenzije ukoliko vas zanimaju. Kako ja nemam UD Naked 2 ovaj post neće biti usporedba te dvije palete već samo predstavljanje i swatchevi palete “In the buff” :).

3

Pakiranje je lijepo, kompaktno, jednostavno, a opet dovoljno zanimljivo – meni se sviđa :). Poklopac se u jednom potezu skida dolje i to prilično lako tako da kao jedini problem pakiranja vidim to što mi se čini da bi se paleta prilično lako mogla otvoriti sama od sebe prilikom nekakvog transporta ili slično.

2

Paleta sadrži 12 nijansi i gotovo sve su shimmeraste. Dvije su mat (Buff i Chocolate). Paleta je kupljena u 12.mj 2015. i cijena joj je bila 78.90. Pretpostavljam (nadam se) da joj nisu digli cijenu od onda. Kupljena je u Make up outletu u Importanne Centru u Zagrebu.

4

Sve nijanse su u bež i smeđim tonovima osim zadnje koja je crna. Takve nijanse me uvijek asociraju na (svako)dnevne lookove. Desni dio palete čine tamnije nijanse tako da je paleta iskoristiva i za večernji make up.

5

Kao što se možda moglo i pretpostaviti, prva i treća nijansa su dosta slabo pigmentirane. Treća bi se još i mogla iskoristiti kao neka highlight nijansa dok je prva gotovo nevidljiva. Općenito je lijevi dio palete manje pigmentiran dok je desni dio po pitanju pigmentacije odličan.

Sjenila se lijepo nanose, nisu pretjerano praškasta i rasipanje je minimalno. Da je pigmentacija svjetlijih nijansi bolja ova paleta bi bila savršena investicija za svakog tko voli ovakve zemljane nijanse. Trajnost ne mogu komentirati jer paletu, kao što sam napomenula, nisam koristila na kapcima.

Nadam se da su vam swatchevi bili od koristi :).

6

Hvala na čitanju :).

 

 

4 thoughts on “W7 “In the buff” paleta sjenila

    1. Kod drogerijskih paleta je većinom takva situacija da su svjetlije nijanse lošije pigmentacije, ali kod ove je ostatak toliko dobar da mi te dvije najsvjetlije ni ne smetaju :).

      Like

Leave a Reply

