Empties #4

Bok svima! ❤ 🙂

Nadam se da uživate u nedjelji i da vrijeme provodite sa svojim najdražima :).

1a

Danas sam vam pripremila Empties post sa nešto manje stvari nego inače jer sam primjetila da su mi Emptiesi uvijek nakrcani svime i svačime. Tako da će Empties postovi odsad ići nešto češće, a sa manje proizvoda (što mislite o toj ideji?) :).

U ovim Emptiesima većinom je preparativa sa nešto sitno dekorative i jednom (divnom ❤ :hint:) toaletnom vodom :).

Pa krenimo.

2a

Dove Purely Pampering gel za tuširanje Shea Butter & Warm Vanilla – bila sam zadovoljna njime, gust je i kremast, isušuje minimalno i lijepog je slatkog, gurmanskog mirisa. Miris je doduše dosta težak i drago mi je da sam ga uspjela potrošit za hladnijih dana jer bi mi kroz proljeće/ljeto sigurno bio prezagušujuć.

Balea suhi šampon – ulala koji loš proizvod. Ne znam koji mi je vrag bio da sam to kupila, ali dogodilo se jednom i nikad više. Inače uzimam Batiste no on je prilično skup pa sam u jednom naletu štedljivosti odlučila uzeti ovaj s nadom da će mi možda biti jednako dobar. Ovaj šampon u principu ne radi ništa. Mrvicu osvježi kosu i to na jako kratki period (tipa sat-dva) nakon čega kosa izgleda kao i prije nego što sam ga upotrijebila :/. Ne kupujem više.

Mixa Baby micelarna otopina – uzela sam je kad je bilo neko veliko sniženje u DM-u, mislim da sam je platila 10 kuna, tako nešto. Ova micelarna je okej za povremeno osvježenje lica i primjerice za jutarnje čišćenje. Što se tiče skidanja makeup-a tu me nije oduševila, dapače jako je loša u tome no pošto je to ipak baby micelarna skidanje makeup-a joj i nije prva namjena tako da joj i nemam puno za zamjeriti.

3a

Garnier Essentials čistač okoloočnog makeup-a – bila sam zadovoljna. Blag je i nježan, a učinkovit. Ne peče za oči. Super proizvod za skroz pristojnu cijenu.

Balea sprej za kovrče – istekao mu je rok, nisam ga stigla potrošiti do kraja. Nije me nešto oduševljavao i imala sam boljih proizvoda koje sam koristila tako da je ovaj rijetko dolazio na red. Kao što sam rekla, ovaj proizvod nije mi bio ništa posebno. Nije radio ništa loše, nije mastio ni otežavao kosu no naglašavao je kovrče minimalno i (meni) nedovoljno.

Nivea gel za tuširanje Sunny Melon – jedan od najdražih mi gelova za tuširanje ikad <3. Divnog mirisa i lijepe teksture plus što skoro da i ne isušuje. Inače ga koristim ljeti no sad sam ga se baš zaželjela usred zime pa sam ga izvukla iz zaliha i uživala u njemu :D.

4a

Madre Labs krema za ruke (iHerb) koju sam prerezala na pola i gornji dio bacila u smeće 😀 – okej no ništa posebno. Nekako mi se čini da sam je jako brzo potrošila jer kao da mi je trebala veća količina kreme no inače svaki put kad sam mazala ruke. Inače nije loša, tekstura joj je taman neka sredina, nije ni prevodenasta ni premasna. Koža ruku je bila relativno okej nahranjena nakon mazanja. No kako mi krema stvarno nije bila neki spektakl, a i mislim da ima boljih krema koje su nam dostupne u našim dućanima ovu više neću naručivati.

Carmex Lip Balm u teglici – divan, predivan, savršen <3! Stvarno ne znam jesam li ikad probala bolji balzam. Koristila sam ga kao noćnu njegu i ujutro su mi usnice bile tako divno nahranjene da je to nemoguće opisati. Prilično je mastan tako da mi je za noć bio savršen. Kupujem obavezno opet kad malo smanjim zalihe.

Alverde balzam za usne od nevena – isto dobar. Njega već godinama kupujem kad mi ponestane inspiracije u kupnji balzama 😀 jer znam da će mi sigurno biti dobar. Isto je prilično mastan i gust te fino nahrani usne.

Yves Rocher Retropical EDT – divna toaletna voda <3. Ne znam jel se to i vama koji put dogodilo no s njom sam imala situaciju da mi iz bočice ili na papirnatom testeru miris nije bio ništa posebno (ugodan i fin no ništa specijalno), a onda kad sam ga stavila na sebe… Ajme meni, skroz druga priča <3. Baš sam obožavala ovu vodicu, bila mi je prefina. Mislim da je dovoljan dokaz to što sam je iscijedila do zadnje kapi, a inače stvarno sporo trošim parfeme. Šteta što je bila LE jer bih sigurno ponovila kupnju kroz ljeto.

Essence Get Big Lashes maskara – efekt mi se sviđao, maskara je davala dobar volumen, lijepo je produživala trepavice i nije se grudala. No trusila se ispod oka nenormalno što me užasno živciralo. Šteta jer je efekt stvarno zadovoljavajuć.

Catrice Ultimate Lash Multimizer maskara – slično kao i kod Essence maskare samo što se ipak malo manje trusila ispod oka. No i dalje se trusila. Šteta.

Aveo aceton od badema – svako malo u Emptiesima, dobar je, jeftin i stalno ga kupujem. Novi je već u upotrebi.

Duchesse blazinice – kupim ih dosta često jer su jeftine, a povremeno budu i na akciji no realno nisu nešto kvalitetne. Vole se razdvajati što je jako iritantno. Također su jako tanke tako da ukoliko stavite malo veću količinu micelarne sigurno će sve procurit preko blazinice na drugu stranu. No kako su mi blazinice iznad svega potrošni materijal koji još k tome jako brzo trošim bitno mi je da budu čim jeftinije tako da sve ove minuseve pregrmim :).

I evo nas na kraju današnjeg posta :).

Koristite li ili ste koristili neki od ovih proizvoda? Dijelimo li isto mišljenje o njemu? Pišite mi :).

Čitamo se :).

Facebook:

Instagram:

https://instagram.com/makeupnaopacke

5 thoughts on “Empties #4

  1. Nivea Sunny Melon & oil gel za tusiranje je VRH! Koristila sam ga prosle godine tokom ljeta i stvarno sam se odusevila 🙂 Sto se tice parfema od Yves Rocher, imam 3 druga parfema od njih i mogu ti reci da si u pravu. Kad sam dobijala katalog (dok sam jos zivjela u Belgiji) mama i ja smo isto tako na papiru mirisali, al nije nesto bilo wauw .. I onda smo se odlucili da narucimo jedan (Evidence Comme Une Parfume) i stvarno nas odusevio! I od tad znamo: ako fino mirise na papiru al nemamo neki wauw utisak, narucuj jer je sigurno odlican! 😀 Pozdrav! x

    Like

      1. Taman tako 🙂 Na kozu 100 puta ljepse mirise 🙂 Tako da i sad kad zivim u Crnu Goru i hocu da narucim parfem iz Avona, istim principom radim 🙂 Pozdrav! x

        Like

Leave a comment