Essence olovke za oči

Bok svima

Danas za vas imam swatcheve i recenziju jednog proizvoda koji je po mom mišljenju definitivni drogerijski best buy kada je riječ o olovkama za oči. Naravno, kao što je i iz samog naslova vidljivo riječ je o Essence olovkama za oči.

1

Essence u svom asortimanu ima nekoliko vrsta olovaka no ja ću ovdje prvenstveno govoriti o dugotrajnim olovkama za oči, punim i pravim imenom Long Lasting Eye Pencils :).

Cijena ovih olovaka je oko 12-13 kuna, a ukoliko ih ulovite na nekoj akciji (recimo Kozmo srijeda) možete ih dobiti i jeftinije. Prema Essence službenoj stranici trenutno je dostupno 12 nijansi od kojih mislim da će svatko naći bar jednu za sebe :). Nijanse se protežu od klasičnih (crna, smeđa, siva) preko ljubičastih do plavih i zelenih.

2

Long Lasting olovke odlične su pigmentacije koja se dobije u samo jednom potezu olovke, mazivost je odlična, olovke nisu nimalo suhe, a trajnost im je vrhunska. Moji kapci su prilično masni i sve živo mi se razmulja i obriše ukoliko ne stavim bazu (a ponekad čak i s bazom). Ove olovke nanosim bez (!) baze i one izdrže od jutra do večeri bez da mrdnu. Obično ih nosim tako da izvučem liniju duž kapka i onda samo malo ublažim rubove štapićem za uši da dobijem onaj “smudged” look i to je to :). Ništa jednostavnije za dane kad nemate puno vremena za makeup, a ipak ne želite izlaziti “golih” očiju :).

Kajal olovka je sličnih karakteristika što se tiče nanosa, pigmentacije i mazivosti no loš(ij)e je trajnosti tako da je ne volim nositi prečesto jer se nažalost brzo obriše.

3

Neke od ovih nijansi su iz starijih postava asortimana tako da više nisu dostupne no mislim da u svakom slučaju ima sličnih samo pod drugim imenima :). Crna, smeđa i bakrena (klik za recenziju) su nove i karakteristike su im potpuno jednake kao i kod starih tako da nemate straha, kvaliteta im je konstantna ;). Nadam se samo da sad nisam nešto zacoprala i da ih neće pokvariti u budućnosti :D.

Prva na fotki (Cool Breeze) je Kajal pencil, ostale su Long Lasting.

4

6

Posljednjom fotografijom vam samo želim dočarati trajnost ovih olovaka. Tri puta sam prilično snažnim pritiskom prošla vlažnom maramicom preko swatcheva gore-dolje i evo ih, još se drže. Swatch Kajal olovke se skroz izbrisao dok se Long Lasting nisu uspjele izbrisati.

5

I moj zaključak na kraju je da neću kupiti ni jednu drugu olovku za oči dokle god u Essence asortimanu postoje Long Lasting olovke pošto na bolji omjer cijene i kvalitete još nisam naišla :).

Koje olovke za oči vi volite? Imate li koju Essence-ovu? 🙂

Hvala na čitanju :*.

10 thoughts on “Essence olovke za oči

  1. Super recenzija! 🙂 Ja imam Essence Kajal olovku za oci u crnoj boji i jeste istina: stvarno brzo nestane i ako hoces da zadrzis tu finu crnu crtu sto si izvukao, moras u toku dana popravit (sto je malo nezgodno). Tako da cu sigurno uzeti ovaj da probam jer volim Essence proizvode da koristim i odgovaraju mi 🙂 Pozdrav! x

    Like

  2. Eeeeee. Bas dobro da sam vidjela ovaj post jer ih gledam a nije mi se dalo ni isprobavati posto imam extra masne kapke. Sad cu bas isprobati i ako mi budu super vjerojatno skupiti sve 😀

    Like

Leave a comment